Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lueg

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Lueg odpověděl na téma uživateli Lueg v Vodafone internet
    Supr díky za radu 😄
  2. Lueg odpověděl na téma uživateli Lueg v Vodafone internet
    Takto to vypadá u mě. Znamená to že mám ipv6?
  3. Lueg odpověděl na téma uživateli Lueg v Vodafone internet
    Vodafone Station WiFi 6. Pardon neměl jsem to nastavené
  4. Dobrý večer, nedávno jsem zde dával příspěvek o špatném pingu v CS2. Bylo mi řečeno že bych si měl pořídit vlatní router a hodit modem do režimu bridge. Bohužel podle návodu jak je na stránkách(foto) to nejde. V nastavení nemám kolonku Routování/NAT. Uměl by mi někdo vysvětlit jak mám pokračovat? Předem děkuji za každou radu.
  5. Nevím kolik up/down využívá CS2 ale věřte mi že tam to opravdu jde cítit až poněkud drasticky. 😁A když je proti vám Dán nebo Švéd co má stabilní 11 ping tak se to opravdu nedá. I kdyby to bylo třeba stabilních 35 tak je to ještě hratelný ale opravdu každý ping spike je teleportujici se záležitost. A to podle vývojařský tabulky mám jitter ve hře zhruba 5-12max. Omezení pásma pomohlo a stáhlo to zhruba na polovinu původních hodnot. Díky! Výměna isp asi u mě možná nebude. Omezení pásma ty hodnoty stáhlo tak na polovinu. Ještě zkusím ten vlastní router. (popravdě jsem nevěděl že to ani jde, v nastavení jsem si toho nikde nevšimnul, pro mě je tento obor černá magie) Díky za rady!
  6. Lueg se přidal ke komunitě
  7. Dobrý den, mám neustálé problémy s jitterem/bufferfloatem. Už jste mi vyměňovali ten váš modemrouter a problém se nevyřešil a možná ještě zhoršil. (přikládám fotky speedtestu do odkazu) https://imgur.com/a/T12eSyh Nevím co s tím dělat, vše co potřebuji je stabilní latence. Hezký den a předem díky za pomoc.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.