Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Simca

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @Technikus no přesně, zařízení je v pořádku , technický problém není , pokud Vás to obtěžuje (ano je to voser), objednejte nové zařízení, za vyšší měsíční pronájem
  2. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @tramin @Technikus po telefonické konzultaci s technickou podporou, byl vzdáleně zkontrolován set top box a jeho nastavení, nastavení i aktualizace v pořádku, bylo mi sděleno, že o problému ví, je způsoben poslední aktualizací a některé tyto boxy to nepobraly, bohužel zatím neví jak tento problém vyřešit a odstranit, byl mi dopručen upgrade na vyšší typ settopboxu , který údajně problém nemá, nebo není zaznamenán.
  3. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @Veronika - Vodafone 👍
  4. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @dad18 děkuji za váš zájem ale nepomáháte
  5. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @Veronika - Vodafone takti nastaveno je , kontrolovala jsem
  6. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    ano chápu, a vždycky jsme to tak měli nastavené, že svítil trvale bíle, nyní se sám od sebe přepíná na červenou, a to nechci (neboť tam pak znova najíždí to intro)
  7. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    používám jeden společný ovladač, takže když vypnu tv vypne se box, jenom nezůstavá v tom pohotovostním režimu, nedělám nic jinak než předchozích xlet
  8. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @dad18 ano box jsme nikdy nevypínali, a v menu nastavení jsme nic neměnili, vše popsáno v prvním příspěvku, vše zkontrolováno, aktualizováno, restart, pohotovostní režim zapnut a stejně po každém zapnutí to intro najíždí, kabely jsem zatím neřešila, všechny kanály kromě jednoho mi fungují perfektně, takže víc mne s...e to opakované spouštění toho intra😬
  9. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    @tomus @BimboCZ settopbox naběhne a funguje, ale pokaždé mi najede úvodní logo a znělka vodafonu , předtím ihned naskočil např tv kanál který jsme sledovali před vypnutím.
  10. stb TV3, sám od sebe po každém zapnutí TV začal spouštět úvodní Logo Vodafonu nebo přesýpací hodiny, vždy však při spuštění automaticky naskočil poslední sledovaný TV kanál. žádné nastavení jsme neměnili, aktualizace poslední dostupná, v menu nastavení je pohotovostní režim vypnuto, nepomohl restart v menu, ani odpojení ze sítě a všech kabelů, včetně restartu modemu, dřívě trvale svítila bílá kontrolka na krabičce, nyní se po vypnutí automaticky rozsvítí červená, jak dál?
  11. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    Vodafone100 také ne, stejné jako ten Eurosport @tomus ne vodafone 100 taky nejde, stejné jako ten Eurosport
  12. Simca odpověděl na téma uživateli Simca v Vodafone TV
    přes settop box, na druhé tv kterou mám připojenou přes starý stb Kaon vše funguje
  13. dlouhodobě nefunguje Eurosport2 na TV Samsung, bez obrazu pouze se zobrazí v pravém rohu hláška něco o datovém toku, všechny ostatní kanály fungují normálně, veškeré restarty set topboxu (settop box TV3) a modemu nepomáhají
  14. Simca si změnil profilovou fotografii
  15. Simca se přidal ke komunitě
  16. Simca odpověděl na téma uživateli pavlos v Vodafone TV
    Dobrý den, mám dotaz týkající se EPG programová nabídka, po nedávné zřejmě aktualizaci se změnilo barevné zobrazení ale hlavně zmizelo v nabídce od kdy do kdy je pořad vysílán i po rozkliknuti “i” o pořadu je tam pouze uvedena celková délka jeho trvání (např. 2h, 40min)

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.