Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

klient

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. klient se přidal ke komunitě
  2. Novinka v podobě povinného dvoufázového ověřování při přihlášení do samoobsluhy je vyloženě inovace pro komplikace. Nejdřív stačilo k přihlášení do samoobsluhy zadání telefonního čísla a hesla. Potom se přihlašovací metoda inovovala na e-mail a heslo. A teď tohle. Nastavení dvoufázového ověření se zasláním kódu někam na e-mail, atd.. Začínám se pohlížet po jiném poskytovateli mobilních telefonních služeb, který bude mít normální přihlašování do zákaznického profilu, a který nebude pořád něco vymýšlet. Jako služby Vodafone jsou kvalitní, ale nemíním zůstat bez přístupu do zákaznického profilu. Původní přihlašovací způsob už nefunguje. Takže jsem odkázaný na faktury v e-mailu, a v ostatním mám smůlu. Zatím ani nevím, jak se dostanu k OKU kódu, který se zobrazuje v samoobsluze … 😳

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.