Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Marketa

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Hmm, to zní jako hodně zajímavá teorie... Díky za tip, jdu koupit nový auto, to jsem ještě nezkoušel 🙂 Ale teď vážně, mrknu na to.
  2. Dělá to primárně v autě. Pokud jsem na jednom místě, tak to nedělá.
  3. Díky za radu, ale SIMka byla měněna už 2x a nepomohlo to 😞
  4. Ano je, to už mi radili na prodejně. I když napevno nastavím např. LTE, tak se problém děje znovu. Doplním, že primárně je problém na místech, kde dochází k předání na BTSkách. Tzn. na vybraných okrajových lokalitách, kde se signál více překrývá a nebo samozřejmě za jízdy autem, kde každých pár minut (každých pár kilometrů) jsem na jiném vysílači. Přitom s sebou vozím ještě další telefon s předplacenou Vodafone SIMkou a tam se tento problém neděje...
  5. Jsou to různá místa. Včera cesta z Polska do ČR, tzn. jistě to bylo i více různých BTS a stále se to děje.
  6. Marketa se přidal ke komunitě
  7. Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál. Prostě z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená rozpojení volání a/nebo ukončení přehrávání online audia/videa. Samsung řekl, že závada se mu neprojevila, Vodafone mi vyměnil SIMku za jinou (jiný plastik). Bohužel problém pokračoval. Tak jsem telefon prodal a koupil iPhone 15, jenže problém pokračuje úplně ve stejné podobě. Opět jsem vyměnil SIMku, ale stále stejný problém. Už nevím, co mám dělat, přemýšlím o změně operátora, protože nic jiného už mě nenapadá. Poradíte?
  8. Měl jsem Samsung S22 a vypadával mi signál - z plného signálu najednou jedna čárka a Edge, což znamená, že se mi hovor ukončí a/nebo přestane přehrávat video/hudba z telefonu. Samsung mi záruku neuznal, Vodafone mi vyměnili simku a problém trval nadále. Tak jsem koupil iPhone 15 a pokračuje úplně stejný problém. Odpojení od mobilní sítě (tzn. nejdou data ani hlas). Opět jsem vyměnil SIMku (nový plastik) a děje se to znovu. Děje se to i když nejsem k žádné wifi síti ani nějakému bluetooth zařízení (auto, sluchátka). Prostě jedna čárka, Edge a konec. Už nevím co mám dělat - jediné, co mě napadá je přejít k jinému operátorovi. Prosím poraďte.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.