Medvěd Odesláno 13. března 2019 Sdílet Odesláno 13. března 2019 2 David - UPC: Dobrá, oceňuji, že "zkousnete" i informace podané nestandardně! Tak to palec nahoru! Ovšem: Problém je jenom někde (silná aglomerace) a někdy (v době silného provozu). Takže? Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 13. března 2019 Sdílet Odesláno 13. března 2019 @Medvěd takže se snažíme přijít na to, kde jsou a jaké chyby konkrétně, ty nasimulovat a udělat vše proto, abychom je odstranili. V tuto chvíli k tomu nemám nic víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Milosko78 Odesláno 20. března 2019 Sdílet Odesláno 20. března 2019 V com je ale mozny technicky problem? Slovenske UPC sa k tomu absolutne nevyjadruje, a pritom je sluzba Archiv nepozeratelna. Sa cudujem ze ludia viac to nereklamuju... Archívny program sa neustale akoby prepina z HD na nejake priserne , nazve to, VHS, obcas zasekava obraz. Nie iba vecer, ale cely den. Ja ani neverim ze slovenske UPC to rieši. Nie je problem tých boxoch? v aplikácii Horizon Go v TV vsetko ide rýchlo, pretácanie, nic neseka. Zaujimalo by ma preco UPC tento nefunkcny archiv neriesi? Preco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 20. března 2019 Sdílet Odesláno 20. března 2019 @Milosko78 řešíme tento problém velmi detailně, k tomu také slouží formulář pro hlášení konkrétních chyb, který je jak pro CZ, tak pro SK. Kdybychom znali přesný konkrétní problém, pravděpodobně bychom zde nežádali o pomoc 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 20. března 2019 Sdílet Odesláno 20. března 2019 2 David - UPC: Ten krám už zase nefunguje. Při ZZ se to neustále přepíná do módu horšího než SD vysílání, a po několika zastavení to skončí hláškou "Spojení ztraceno" nebo "Chyba repo043". Udělejte s tím už něco! Výše píšete, že zde žádáte o pomoc - dobrá, jak vám mohu pomoci? Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. března 2019 Sdílet Odesláno 20. března 2019 @Medvěd Jak můžete pomoci? Přečtěte si prosím první příspěvek. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 20. března 2019 Sdílet Odesláno 20. března 2019 Dobře, budu tedy vypisovat dotazníky. Prosím o zpětnou vazbu, jak vás dotazníky konkrétně posunuly při řešení problému který evidentně máte. Děkuji. Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Milosko78 Odesláno 21. března 2019 Sdílet Odesláno 21. března 2019 ja uz som dotaznik davno vypisal, volal do UPC. A nic, ani ten box nepouzivam. Apka Horizon na tv android je o 80% rýchlejsia a ide archiv. Ale tu nejde iba o nekvalitny a sekajuci Archiv. Ten box je priserne pomalý. Napr ked vyberiem program cez box cakam 12 (!!!!!) sekund ked program sa spustí, takisto pri pretáčani je to pomale. U aplikacii v TV to ide za 1 sekundu...Otras fakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 25. března 2019 Sdílet Odesláno 25. března 2019 Jenom obecný poznatek, možná k něčemu bude: spolehlivě mně zpětné přehrání "rozbije" pokus o rychlý posun s náhledem. Pokud se použijí kurzorové šipky, čas na ose se mění a obraz se objeví až při puštění kurzorové šipky, zdá se, že zařízení je "odolnější". Tohle ovšem platí v situacích, kdy se zpětné přehrání alespoň rozjede a funguje. Často začne kolabovat bez příčiny... Celé to dělá laický dojem, jakoby se člověk pokoušel sledovat video na pomalém připojení: zhorší se kvalita, sekne se, dotáhne se a rozjede, sekne se, atd., atd. Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 15. května 2019 Sdílet Odesláno 15. května 2019 Vážení uživatelé fóra, jak jsem Vás v průběhu informoval, sběr dat k nefunkčnímu zpětnému zhlédnutí byl ukončen. Aktuálně všechny vaše postřehy vyhodnocujeme s kompetentním týmem zodpovědným za službu zpětného zhlédnutí. Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí. V tuto chvíli by měla být služba již plně stabilní. Všem, kteří nám chyby hlásili děkujeme a vážíme si vaší pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.