Přejít na obsah

Formulář pro hlášení chyb služby zpětného zhlédnutí


Návštěvník David R.

Doporučené příspěvky

Návštěvník David R.

Vážení uživatelé fóra,

děkujeme za vaše zpětné vazby. Protože vám chceme poskytovat opravdu kvalitní služby, rádi bychom vás poprosili o pomoc při identifikaci konkrétních problémů funkce Zpětného zhlédnutí a videotéky MyPrime.

Vnímáme vás jako technicky zdatnější uživatele, proto jsme pro vás připravili formulář, do něhož můžete zapisovat problémy, které při využívání registrujete. Pokud se do projektu zapojíte, snažte se prosím být co nejvíc konkrétní, tedy popisovat chybu do posledního detailu:

- kdy se chyba stala,
- na jaké platformě,
- jaká vaše činnost mohla vést k  zaseknutí nebo poruše,
- název a čas konkrétní nahrávky nebo název titulu ve videotéce My Prime.

Pokud nám po omezenou dobu tyto faktické informace poskytnete, pomůžete nám s rozklíčováním problémů a my budeme moci udělat konkrétní a účelné kroky pro jejich odstranění.

Děkujeme za vaši pomoc, velmi si jí važíme.

Formulář pro hlášení chyb naleznete ZDE

David - UPC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Návštěvník připnutý a doporučené toto téma
  • Návštěvník zrušil doporučení pro téma
  • Návštěvník odepnutý a připnutý toto téma
  • Návštěvník doporučil téma
Návštěvník David R.

Formulář bude otevřený do konce března. Tedy stále můžete psát chyby, které sledujete ve zpětném zhlédnutí.

Prosím uživatele, pokud je to možné, aby nerozesílali formulář dalším klientům na sociálních sítích. Formulář jsme připravili pro vás,  uživatele UPC Zone. 

Děkuji všem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jant

Davide, díky za zveřejnění formuláře.

Podrobně jsem v něm popsal " zamrzání " mého HD Mediaboxu při pokusu o ukončení ZZ.

Snad to k něčemu bude.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"- jaká vaše činnost mohla vést k  zaseknutí nebo poruše,"

Seděl jsem v křesle v obýváku a chtěl se dívat na televizi. Netuším, jak jsem tím mohl způsobit že ten krám přestal fungovat. Bylo to v pondělí večer a chtěli jsme doma asi s desetiminutovým opožděním sledovat Rapla na ČT1. Krabičku mám takovou tu malou a jestli v té chvíli fungovalo HorizonGo nevím, protože jsem manželce vysvětloval, že když budeme trpěliví, tak to možná dokoukáme. Obraz se zasekl, potom to kousek přeskočilo dopředu, chvíli běželo v kvalitě asi jako VHS, potom se to zase kouslo a tak furt dokola. Potom ta zatracená věc přestala reagovat na dálkový ovladač úplně a nezbývalo než vyškubnout konektor napájení. Místo Rapla jsme pak sledovali restart zařízení a poučili jsme se, jak se leccos řekne třeba rumunsky. Potom ta věc konečně nastartovala a celá situace se opakovala. Tak jsme se na to vyprdli. Třeba to dokoukáme dneska... 

Konec srandy: Internetové připojení funguje skvěle. Televize online funguje, to jo. Zpětné přehrání je nevypočitatelné. Výše popsané se děje imrvére, bez ohledu na kanál či čas dne. K tomu občas některé kanály, které mají mít zpětné přehrání "ztratí" ikonu této funkce. Naprosto humorné je používat HDD k záznamu: že to chce po prvním připojení formátovat disk chápu. Nahraju pořad a potom po novém zapnutí krabky a při pokusu o přehrání to chce formátovat znovu. Stačí jeden dva restarty a už to funguje i bez formátování, disk je OK a pořady na něm nahrané. Lokalita pražský Žižkov.

Nejsem si jist přínosem formuláře k vyřešení problémů, tyhle věci se tu opakují. Lepší by to bylo opravit.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Rapla jsem vcera vecer koukal okolo 22 hodiny a vse jelo vpohode, pokud se STB sekne, neni ho nutne hned tahat z elektriny, staci na ovladaci delsi dobu drzet cervene tlacitko pro vypnuti a STB se vypne.

Jinak ja koukam kazdy vecer na malem HD Mediaboxu na ZZ a za poslednich nekolik tydnu jsem nezaznamenal zadny problem. 🙂

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

@Medvěd Děkuji za Vaší zpětnou vazbu. I když se Vám to možná zdá trochu na hlavu, služba se chová "u každého jinak" jak píše Tomus. Proto potřebujeme znát přesné informace, abychom mohli co nejvíc situaci nasimulovat a následně vyhodnotit. 

@marena ano, máte pravdu. Nejvíce chyb registrujeme ve večerním peaku, tedy od cca 20 - 22 hodin. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...