Přejít na obsah

Neustálé celodenní výpadky


Návštěvník Jan Hlavinka

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jan Hlavinka

Dobrý den, 

Poslední dobou jsou na mojí adrese neustálé celodenní výpadky začínající ráno a končící večer. Během těchto výpadků internet po celou dobu vůbec nefunguje.
K výpadkům dochází tak na 3+ dny v týdnu a trvá to již několik týdnů. 
image.png.9dd2ba528109d6870a33ace10cf3cd33.png

Tak se chci zeptat - připadá vám to normální? Pokud jsou takovéto pravidelné problémy na síti, vyřešíte to konečně nějak, nebo prostě každý týden na tři dny vypnete internet a pořád dokola do zblbnutí?

V dnešní době, kdy je například pro IT práce na tzv. Home Office naprosto běžná věc, jsou takovéto výpadky neskutečně omezující. Nabídnete mi tedy nějakou náhradu škodu nebo alespoň slevu na měsíčním poplatku? To je v tomhle kocourkově asi scifi, co...
Opravdu nedovedu pochopit, jak může dojít k situaci, že takovou věc neřešíte komplexně a tak, aby se už neopakovala, a místo toho umožníte takovouto neustálou nestabilitu.
Jediná věc, na kterou se dá u vás spolehnout, je, že vyúčtování přijde vždycky včas. 

Děkuji za vysvětlení a informaci, kdy dojde ke konečnému vyřešení.

Jan Hlavinka
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jan Hlavinka
2 hours ago, sodekcz said:

Poohlédni se po nějaké alternativě.

To udělám, už jenom proto, že se budu stěhovat a na nové adrese naštěstí UPC ani nenabízí. Ale o to teď nejde. Jde spíš o ten princip, jestli lidem z UPC přijde normální a únosné, že 3 dny v týdnu nejde internet, za který platím přes 500 měsíčně a ještě to má být jakási sleva ve věrnostním období. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Rixo

Když si přečteš obchodní podmínky, tak s nadsázkou zjistíš, že jim musíš platit, i kdyby ti nic nefungovalo celý měsíc. Ale opovaž se s platbou opozdit, to uvidíš jak rychle se umí ohánět. UPC je nespolehlivá firma. Pokud chceš stabilitu, tak přejdi ke konkurenci. Já jsem u UPC, protože nic podobně rychlého tu není, jinak už bych byl pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník marosf

Ak nemas garantovane pripojenie, tak sa zbytocne stazovat. Nie je mozne narokovat nic. Operator je opravneny v objektivnych pripadoch pozastavit poskytovanie sluzieb na cas nevyhnutny pre odstranovanie uporuchy. Mozes si napisat ziadost o znizenie mesacnej faktury a mozno ti vyhoveju. Ale pri negarantovanom pripojeni nemas v podstate narok na nic. Neviem ako je to u vas v CR, ale na SR je narok na kompenzaciu po 5-tich dnoch neodstranenej poruchy na strane poskytovatela. Treba precitat VOP.

Mimochodom, za sluzby som im platil 40-50EUR mesacne a tiez nemam garant, takze pri tvojich necelych 20EUR sa tvojej staznosti nezlaknu.

Upraveno uživatelem marosf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po roku...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...