Přejít na obsah

Jednání při ukončení smlouvy


Návštěvník Dominik-99

Doporučené příspěvky

Návštěvník Dominik-99

Při výpovědi smlouvy kvůli stěhování byly proti nám použity vyloženě podvodné praktiky, zřejmě aby bylo z klienta vyždímáno co nejvíc peněz. Volali jsme jim čtyřikrát od května tohoto roku, že se stěhujeme a že chceme ukončit smlouvu, bylo nám řečeno, že se požadavek vyřeší. Nic se nevyřešilo a bylo nám účtováno dál, jako bychom mohli služeb využívat. Až po třech měsících bylo řečeno, že smlouva musí být vypovězena písemně. (Proč to nebylo sděleno při prvním telefonátu, nechápu.) 
Na dotaz, zda lze smlouvu vypovědět osobně, bylo řečeno, že nikoliv, což byla evidentně další lež, neboť nám teď po třech měsících bylo sděleno, že to lze. A ještě navíc byla naúčtována 500 kč pokuta kvůli údajnému vypovězení smlouvy z důvodu neplacení. Co jiného je toto než podvod, neboť: A) Proč nebylo sděleno ihned, že smlouva musí být vypovězena písemně? B) Proč byla zapřena možnost vypovědět smlouvu osobně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při podpisu smlouvy jste podepsal souhlas s VOP, kde je vše uvedeno. Smlouvu můžete vypovědět opravdu jen písemně. Osobně lze výpověď odevzdat v sídle UPC, namísto odeslání poštou, což bych moc nepovažoval za vypovězení osobně. Stejně pak běží výpovědní lhůta. Smlouva je uzavírána na konkrétní osobu a konkrétní přípojný bod, Vaše stěhování je změna z Vaší strany, nezbavuje Vás to povinnosti platit za služby, dokud nedojde k ukončení.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že UPC všechny hovory "monitoruje" (nahrává), takže by neměli mýt problém dohledat, co vám operátor řekl. Pokud udělal operátor chybu, je to problém UPC.

Ale všichni operátoři vědí, že výpověď se posílá písemně ....

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • modem, VTV box
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

Na nás zase zkoušeli, abychom v hovoru odvolali výpověď smlouvy a snažili se velmi zavádějícím způsobem přesvědčit, že pak bude lepší nabídka (další výpověť by se již poslat nestihla). Takže záměrnému klamání bych se vůbec po nedávné zkušenosti nedivil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Jednání při ukončení smlouvy
Návštěvník Dominik-99

Odpovězte mi na dvě otázky, prosím:

A) Proč prostě operátor (každý jeden z těch čtyř) neřekl, že je nutné podat výpověď písemně? Od toho je to infolinka, aby podávali pravdivé informace.

B) Proč bylo zapřeno z úst operátora, že nelze podat výpověď osobně, když nám bylo nakonec po třech měsících sděleno, že to lze?

Jinak reklamaci jsme samozřejmě podávali - očekával jsem, že se UPC omluví a vystaví takové vyúčtování, které by odpovídalo skutečnosti. Naopak, chtějí
zaplatit do července plus 500 Kč pokuty. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

 @Dominik-99 Dominiku, díky za číslo smlouvy. Dejte mi, prosím, pár hodin na prověření celé věci. Musím ještě oslovit kolegy z reklamací. 

Mám již k dispozici celou historii, jakmile dostanu potvrzení, napíšu Vám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

Dominiku, mám tu komplet historii a také řešení z naší strany. 

- 7. 6. 2018 jste volal poprvé s požadavkem na výpověď, dovolal jste se na technickou podporu, kde vás následně přepojili na klientské centrum(KC) (o stěhování ani zmínka)

- 7. 6. 2018 s KC sděleno, že bude předáno na výpovědní oddělení, které Vám následně sdělí veškeré informace.

- 8. 6. 2018 s oddělení výpovědí nedovoláno 

- 8.6.2018 zaslána sms s prosbou o kontakt

- 11. 6. 2018 opět volá na zrušení smlouvy. Znovu je informována, že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět z výpovědního  oddělení nedovoláno (voláme pokaždé 3x) 

- 12. 6. 2018 zaslána žádost o kontakt

- 12. 6. 2018 opět voláte na zrušení a opět sděleno že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět voláte na technickou podporu, kde Vás přepojili znovu na klientské centrum

- 12. 6. 2018 jste byl z klientského centra informován že bylo předáno na oddělení, které jí bude zpětně volat na dořešení

Následně již kontakt žádný neproběhl.

Během žádného hovoru nebyla info, jak podat výpověď

- 24. 7. 2018 jste byl odpojen z důvodu dluhu, na který jsme Vás upozorňovali. 

- 25. 7. 2018 podáváte reklamaci.

- 30. 7. 2018 vám bylo odpovědí sděleno, že postup na podání výpovědi je uveden ve VOP, které jste smlouvou potvrdil.

Je pravda, že ve VOP je uveden postup k výpovědi.

Uznávám, že jste 7. 6. 2018 v hovoru mohl být informován o výpovědi.

Pak by již záleželo na Vás, kdy výpověď pošlete a jak dojde k ukončení.

Smlouva tak mohla být  ukončena standardně a nikoliv z důvodu dluhu a nemusela být naúčtována částka 500 Kč.

Řešení z naší strany tedy je:

Smlouva tak byla ukončena k 7. 7. 2018. Tedy jako byste podal výpověď v den svého prvního dotazu 7. 6. 2018.

Je odečten také poplatek za odpojení z důvodu dluhu.

K úhradě je tak pouze platba za období od 15. 4. 2018 do 7. 7. 2018.

Úpravy a částku k úhradě uvidí na dalším vyúčtování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po roku...
Návštěvník Ludmila

Dnes jsem obdržela hovor od operátora UPC, ragoval na můj požadavek ohledně ukončení smlouvy z důvodu stěhování. UPC obdržela smlouvu 31.10., pak tedy běží 30. denní výpovědní lhůta. Jelikož mám smlouvu na rok do 23.1.2020 a ukončím služby dříve, musím doplatit údajnou slevu 300x 11 měsíců za předčasné ukončení smlouvy. Podle mě vysloveně drzost v dnešní době možností a mého bezproblémového partnerství se společností UPC. Nehádám se, zřejmě máte takto nastavené podmínky, ale já nevypověděla z důvodu přechodu ke konkurenci, či jihého důvodu....prostě jsem prodala byt a budu se stěhovat. Převést služby na novou adresu mohu až výhledově za půl roku, jelikož je nový byt v přestavbě, tudíž jsem toto nemohla nabídnout. (tím bych se zřejmě vyhnula doplatku 3300,-).

Jsem velmi zklamaná. Naštěstí byt opouštím k poslednímu dni v roce 2019, takže budu nucena doplatit pouze do 23.1.2020 (i když v bytě již nebudu)

100% nevyužiji služby UPC na novém bydlišti a ani nedoporučím komukoliv dále.

S pozdravem.

Ludmila Fröhlichová

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...