Přejít na obsah

Obnovení programové nabídky


Návštěvník Retiree

Doporučené příspěvky

Asi to neopravili plošně, ale jen těm, kdo napsali číslo smlouvy. Já mám pronajatý STB, který v Moje UPC vidím, a zakoupený CA modul, který stále nevidím. Jen by mě zajímala jedna věc - kliknutí na Obnovení programové nabídky provede obnovení jen na daném jednom zařízení (čemuž by napovídalo jak umístění tohoto linku v odstavci u zařízení tak jeho URL, které obsahuje  /MyServices/TvResetDevice/01234...) nebo na všech zařízeních? Pokud jen na jednom, znamená to, že když budu potřebovat obnovit ten modul, tak to udělat nemůžu, když v seznamu mých zařízení není?

Upraveno uživatelem marena
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě je tedy lepší než obnova spíš proladit určitý kanál. Také vlastním kdysi odkoupený CA M. Každý si tu skladbu programů představuje jinak a pak se s tím skládat a přemisťovat no nevím... A tu volbu tam také nemám a nechybí mi 😜

Upraveno uživatelem becvys
  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Karlovarský kraj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proladění určitého kanálu je věc TV, nikoli předplatného posílaného UPC.

Jinde píšete, že máte TV LG, tak bych hledal nějakou externí aplikaci, kde se dají programy seřadit podle vlastního uvážení.

Jediné co by "bylo možné" je spuštění LCN s pořadím jako je v Horizon platformě. Ale to by se asi zvedla hodně velka vlna nevole ...

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Založil jsem tohle téma jen jako upozornění na další službu poskytovanou zákazníkům, odezva logicky celkem žádná. Shodou náhod jsem byl asi za tři týdny postižen situací, kdy bych takovou službu s povděkem využil, ovšem informace v emailu byly mylné.

Místo toho jsem podnítil diskuzi o, mírně řečeno, paradoxech, vyskytujících se v občasné (značné) míře v přístupu UPC k informování zákazníků... Zkráceně, potvrzení rčení pravá ruka neví, co dělá levá. Dnes jsem náhodně zabloudil do Moje UPC z původně jiným záměrem (3x CAM bez bližší specifikace, 3x Obnovení), obnovení programové nabídky jsem už nenalezl. Ne že bych tuto službu postrádal, úroveň technického personálu je, zdá se, na zcela jiné úrovni, nežli managementu (tuzemského i zahraničního)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

@Retiree Zdravím, obnovení programové nabídky přes MOJE UPC je omezeno na 2x za 30 dní. Je to tím, že pokud tento postup nepomůže poprvé, ani po druhé, pak je problém jinde a nemá cenu posílat obnovení do nekonečna a je potřeba kontaktovat technickou podporu. Nevyužil jste tedy 2x do měsíce obnovení? Pokud ne, pošlete mi do zprávy číslo smlouvy.

@marena Obnovení lze provést jak na jednom zařízení, tak na více. Při kliknutí na možnost obnovení máte na výběr (pokud máte 2 a více zařízení na CONAXu) obnovit programovou nabídku na daném konkrétním zařízení anebo rovnou na všech zařízeních. 

 

aaa.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Davide, chápu technická omezení služby, ale.... Myslím, že už by jsi byl dobrým tiskovým mluvčím téměř každé společnosti, Na Ovčáčka sice ještě nemáš, ale co není...

1. Nikdy jsen službu Obnovení programové nabídky nepotřeboval a službu v Moje UPC jsem nepoužil

2. Službu v Moje UPC v podstatě nepotřebuju

3. Ve své Moje UPC mám Hlavní stránka >> Moje služby >> Moje Televize  a... NIC TvResetService chybí, což byl také předmět mého předchozího příspěvku

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Obnovení lze provést jak na jednom zařízení, tak na více. Při kliknutí na možnost obnovení máte na výběr (pokud máte 2 a více zařízení na CONAXu) obnovit programovou nabídku na daném konkrétním zařízení anebo rovnou na všech zařízeních. 

Aha, děkuji za informaci, já na ten link nechtěl klikat, když ho nepotřebuji, nevěděl jsem, zda se hned po kliknutí nepošle obnovení.

Nicméně teď jsem to zkusil a v druhém odstavci "Postupujte prosím krok po kroku" se mi ukáže jen to první tlačítko, tedy nemám možnost obnovit programovou nabídku na všech zařízeních. Systém si zřejmě opravdu myslí, že mám jen ten settopbox...

Upraveno uživatelem marena
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...