Přejít na obsah

Vrácení přeplatku


Návštěvník FCZB1913

Doporučené příspěvky

Návštěvník Evzen

Presne tak. Kdyz si clovek nejdriv zjisti, jak to funguje a pak se podle toho zaridi, zmena probehne naprosto plynule behem par dni.
https://www.penize.cz/ucty-karty/42194-jak-si-zmenit-sipo-pri-prechodu-k-jine-bance

No ale kdyz se clovek rozhodne ve spatnou dobu (treba 26. v mesici), tak se to pak protahne... ale na 3 mesice rozhodne ne.

Upraveno uživatelem Evzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tramin Blbost to být může, ale to si běž fňukat na adresu České pošty. Jak jsem už psal - osobně jsem si to dneska ráno zkontroloval a bylo to jak píši. Ono je taky dobré občas myslet a člověku pak dojde, že i když poskytovatel provede změnu ve výši částky, která se má na SIPO objevit, tak jaksi technicky to nelze stihnout. SIPO se musí fyzicky tisknout a doručit, už jenom díky tomu se klidně požadavek z ledna může projevit až v březnu.

@Evzen To je ale něco úplně jiného, protože údaje na SIPO jsou stále stejné, pouze se vymění banka, která platbu provede.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen
před 4 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

To je ale něco úplně jiného, protože údaje na SIPO jsou stále stejné, pouze se vymění banka, která platbu provede.

No neni to neco jineho, protoze kdyz "v nevhodnou dobu" zrusis SIPO na jedne strane a/nebo zadas SIPO na strane druhe, muze prave dojit k ruznym vypadkum nebo zdvojenim platby.

Takze je to uplne ten samy princip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Změna banky se dá u SIPO udělat po technické stránce okamžitě, protože z České pošty jde požadavek do banky na úhradu elektronicky. Ale něco jiného je změna na samotném SIPO, které se tiskne a doručuje. Ani Česká pošta není kouzelník, aby všechno stačila vytisknout a doručit tak rychle, jako když pošle elektronicky požadavek do konkrétní banky na úhradu.

Být tazatelem, tak počkám na nejbližší doručené SIPO a pokud ani tam nebude změna v částce, tak to teprve řeším.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

UPC vystaví chybné vyúčtování, pak ho opraví, ale na SIPO se to opravené vyúčtování nemusí projevit hned další měsíc. Kapišto?

Akorát že je to skoro 2 měsíce a nic,Kapišto?A ty navíc asi nekapišto,že ani po skoro 6 týdnech nevyřídili moji reklamaci.Což je dle zákona na odstoupení od smlouvy.Teď už kapišto?Hlavně bych chtěl vidět tebe,když ti někdo bude dlužit.A nejenom,že nevrátí,ale ani nekomunikuje.A jestli napíšeš,že jde přece jen o pár korun,tak už ti odpovídat nebudu,protože jde o PRINCIP,kapišto?

Upraveno uživatelem tramin
  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si ty kapišto odstup od smlouvy a nefňukej. Sice chápu, že tisícovka jsou peníze, ale vzhledem k tomu, kolik má UPC klientů, se podobné pochybení prostě může objevit a rozhodně se kvůli tomu člověk nezblázní. A že by fa UPC chtěla zbohatnout na tvé tisícovce, to taky není moc pravděpodobné, prostě pochybení, nic víc. Kapišto? Snad už ano :P

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Vrácení přeplatku

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...