Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Byl mi vyměněn Compal za nový Vodafone Station Wi-Fi 6, ale stále mám starý tarif 500/50. Nově se nabízí levnější 500/200, který by s novým modemem už byl možný. Nikde jsem ale v mém profilu na webu Vodafone nenašel jak tarif změnit.

Edited by Petr2025

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Solved by Sparrow

Go to solution
  • Solution

Záleží jestli už na tvé adrese proběhl upgrade sítě. Koukni na https://www.vodafone.cz/internet/ jestli tam jsou dostupné nějaké vyšší rychlosti na uploadu.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice

Ten tarif nijak manuálně změnit nejde, pokud je na tvé adrese už dostupný rychlejší internet, tak musíš telefonicky kontaktovat Vodafone a požádat o změnu a taky počítat s tím že si za to připlatíš, protože ten tarif není levnější ale dražší, levnější ho mají jen nový zákazníci v akci.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Author

Záleží jestli už na tvé adrese proběhl upgrade sítě. Předpokládám, že jinak by mi neměnili modem a upgrade sítě tu nedavno byl. Zase se tam musí zadávat telefonní číslo i když jsem už přihlášený jako stávající zákazník. To je nějaká úchylka?

Aha, telefonicky kontaktovat Vodafone v roce 2025? Jsem i u několika virtuálních operátorů a naprosto vše lze vždy pohodlně změnit přes webové rozhraní.

Bylo to levnější i za normální cenu bez slevy pro nové zákazníky. Tedy kdyby to šlo nastavit ...

Edited by Petr2025

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Ano je nutné kontaktovat Vodafone, protože tady neměníš jenom rychlost, ale i internetový tarif a ten je za jinou cenu,

Bylo by fajn kdyby to Vodafone všem změnil automaticky za stejnou cenu, jenomže oni do toho nalili spoustu peněz a energie aby tu síť mohli upgradovat a tak to zrychlení logicky nechtějí dávat zadarmo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Author

Nechci nic měnit automaticky. Zkrátka se přihlásit na web Vodafone do mého profilu, tam si vybrat nový tarif (vědí kde provedli upgrade sítě a jaký mi mohou nabídnout) a ten potvrdit. Není třeba nikam telefonovat.

Takhle to jde všude jinde.

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Author

Nakonec jsem našel kontaktní formulář a dostal odpověď, že v mé lokalitě nelze rychlejší než můj současný 500/50. Pak nechápu, proč měnili modem.

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Compal se nevyměňují primárně kvůli rychlosti, ale pro jejich technologickou zastaralost.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Ono by stacilo prolezt zdejsi forum, bylo to tu x-krat zmineno... Ale co, lepsi je zadna vlastni iniciativa, vzdyt on to nekdo vyresi.

  • Super
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Ova
  • Author

Na dotaz "výměna modemu compal" to moc nevrátí.

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.