Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Dobrý den, moje otázka zní: patří Oskarta pod Vodafone nebo ne? Chci ze svojí předplacené karty (u Oskarty od roku 2016) přejít na tarif k Vodafonu a zároveň si při tom zachovat své telefonní číslo a tak by mě zajímalo, jestli to bude potřeba řešit přes OKU kód, nebo to půjde bez problému. Děkuji za odpověď

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Solved by Ondra - Vodafone

Go to solution

To je dobrá otázka, Oskarta sice patří Vodafonu , ale je to v podstatě samostatný virtuální operátor, něco podobného jako má T-Mobile operátora Kaktus.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Je to normálně Vodafon stejně jako Kaktus je TM. Když jsem kdysi prošvihl u Kaktusu termín dobytí a deaktivace karty, tak jsem si psal s podporou u TM ( prozradil je automatický podpis v emailu 🤣 který si nezměnil )

Dá se to někde i na netu najít, jaké mají virtuálové "kmenové" majitele

PS: k tomu OKU kódu, to asi budeš muset projít jako u každé změně operátora, je to jiná firma a tím pádel myslím i jiná databáze čísel.

Edited by Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice
  • Author

Takže bude tedy potřeba, aby mi posílali novou sim kartu s přeneseným tel. číslem? Chtěl bych přechod vyřešit co nejrychleji.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Když skončil Oskar, tak skončily i Oskarty. Prepaid Vodafone neměl speciální název. Teprve okolo roku 2014 vzniknul virtuální operátor Oskarta. Předplacené karty VDF koexistují vedle něj. Přechod na paušál bez výměny SIM není možný.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Výměna SIM bude jistě to nejmenší.

Číslo zůstane, jen jestli se ten převod dělá výpovědí a přenosem, nebo v rámci sítě jen z předplacenky na paušál.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha

No a to tu nikdo neví, ale na Vodafone lince mu to řeknou hned. Tedy kdyby tam zavolal s přidáním příspěvku sem.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
  • Care Centre
  • Solution

@KutnarJ Pěkný den, pokud máte Oskartu (virtuálního operátora) a chcete přejít na nabídku přímo od Vodafonu, bude se jednat o standardní přenos čísla pomocí OKU kódu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • 2 weeks later...

Když bych chtěl přejít ze staré Oskarty (https://www.oskarta.cz/) na novou Oskartu (https://www.vodafone.cz/oskarta/) se zachováním čísla, je také třeba koupit novou SIM kartu a číslo přenést nebo to jde udělat rychleji jen administrativně?

Edited by Petr2025

  • Super
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.