Jump to content

Recommended Posts

Na jinem foru jsem si precetl prispevek jisteho zakaznika VF, ktery tam popisuje zkusennost s vypovedi sluzby (odkaz na toto forum  me zde byl bez upozorneni odstranen??).

Tak jen v kratkosti - dotycny chtel ukoncit sluzbu a dostal takovou odpoved:

"Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách. Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě.
Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou.
Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní."

Takze kdyz to posta zabordeli, zadna vypoved se nekona...

To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Vim, ze treba moje pojistovna akceptuje podani zmen ke smlouve elektronickou formou (vcetne naskenovaneho podpisu)

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/
Share on other sites

Takové věci posílat jen doporučeně a nejlépe i s dodejkou.
To je celkem běžná praxe nejen u telekomunikačních společností ale i u bank.
Založení účtu na pár kliknutí přes mobil, ale zrušit - pouze osobně na pobočce banky.

  • Agree 3
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478040
Share on other sites

S tím bankovním účtem to je jak u které banky. Některé banky mají v internetovém bankovnictví / mobilní aplikaci volbu zrušit účet

image.png.af13bd1a1de8066caf3a36e71404ab3d.png

 

 

Vodafone má na svých stránkách takto v často kladených otázkách. 

image.png.d36cd644834d0b4a64a451b08e0946fc.png

 

Otázkou, co ty jiné alternativy - mailem / datovkou. 

Edited by Technikus
  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478042
Share on other sites

  • Help center

@hombergPěkný den, vypovědět služby lze telefonicky přes zákaznickou linku, není potřeba zasílat písemnou formou. Ukončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

  • Thanks 1
  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478049
Share on other sites

@Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478055
Share on other sites

  • Help center
před 13 hodinami, Iceman06 napsal:

@Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.

To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨

Pěkné ráno, souhlasím, při přenosu (zadáním OKU) k jinému poskytovali se s vámi nemusí specialisté výpovědního oddělení spojit. Jsou to však dvě rozdílné situace.

@Adolf.ShitlerPěkné ráno, nevidím v tom důvod, není to potřeba. Jako majitel zákaznického účtu máte přístup do Můj Vodafone, ze kterého můžete odeslat zprávu a o případné ukončení služeb tak požádat. Další možnost je telefonický kontakt, ale to už jsme tu uvedli...

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478066
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...