homberg Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 Na jinem foru jsem si precetl prispevek jisteho zakaznika VF, ktery tam popisuje zkusennost s vypovedi sluzby (odkaz na toto forum me zde byl bez upozorneni odstranen??). Tak jen v kratkosti - dotycny chtel ukoncit sluzbu a dostal takovou odpoved: "Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách. Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě. Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou. Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní." Takze kdyz to posta zabordeli, zadna vypoved se nekona... To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Vim, ze treba moje pojistovna akceptuje podani zmen ke smlouve elektronickou formou (vcetne naskenovaneho podpisu) Quote Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/ Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 Jestli nebude i rozdíl v tom, zda jde o smlouvu bez úvazku nebo s. Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478038 Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 Takové věci posílat jen doporučeně a nejlépe i s dodejkou. To je celkem běžná praxe nejen u telekomunikačních společností ale i u bank. Založení účtu na pár kliknutí přes mobil, ale zrušit - pouze osobně na pobočce banky. 3 Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478040 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 (edited) S tím bankovním účtem to je jak u které banky. Některé banky mají v internetovém bankovnictví / mobilní aplikaci volbu zrušit účet. Vodafone má na svých stránkách takto v často kladených otázkách. Otázkou, co ty jiné alternativy - mailem / datovkou. Edited December 4, 2024 by Technikus 1 Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478042 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted December 4, 2024 Help center Share Posted December 4, 2024 @hombergPěkný den, vypovědět služby lze telefonicky přes zákaznickou linku, není potřeba zasílat písemnou formou. Ukončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478049 Share on other sites More sharing options...
Iceman06 Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 @Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨 Quote Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478055 Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 Tak pokud by nabídli něco zajímavého, lze jistě zase přejít zpátky. 🙃 Quote Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478056 Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted December 4, 2024 Share Posted December 4, 2024 2 hours ago, homberg said: To fakt nejde podat jinak, treba datovou schrankou? Jde to takto poslat, protože datová schránka je na úrovni písemné korespondence a operátor nemá žádnou možnost zaslanou výpověď přes DS neakceptovat. Quote - - - - - Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478058 Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted December 5, 2024 Help center Share Posted December 5, 2024 před 13 hodinami, Iceman06 napsal: @Veronika - VodafoneUkončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí. To bych netvrdil..... Při přechodu k jinému poskytovateli s tel. číslem (ukončení služby) rozhodně nikdo z Vodafonu nevolal. Volali, až když jsem byl týden jinde, proč jsem odešel....🤨 Pěkné ráno, souhlasím, při přenosu (zadáním OKU) k jinému poskytovali se s vámi nemusí specialisté výpovědního oddělení spojit. Jsou to však dvě rozdílné situace. @Adolf.ShitlerPěkné ráno, nevidím v tom důvod, není to potřeba. Jako majitel zákaznického účtu máte přístup do Můj Vodafone, ze kterého můžete odeslat zprávu a o případné ukončení služeb tak požádat. Další možnost je telefonický kontakt, ale to už jsme tu uvedli... Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478066 Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted December 5, 2024 Share Posted December 5, 2024 OK, o tom se nepřu. Pouze jsem reagoval na dotaz, jestli lze výpověď poslat přes DS. Quote - - - - - Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63245-zruseni-sluzby/#findComment-478069 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.