Jump to content

Recommended Posts

Byl jsem spokojený zákazník UPC a pak to převzal bohužel VF.  Nebudu hovořit o problémech s CA moduly apod.

Nyní řeším toto:

VF mi sám od sebe, bez mého spohlasu, změnil služby ale i ceny 
Doposud jsem za své jednotlivé služby platíl za měsíc vč. DPH toto:
- Vodafone TV      cena  231,66 Kč    (produkt Komfort)
- Pevný internet  cena  475,15 Kč    (produkt Pevný internet Kabel 300 Mbps)

Nově vidím na budoucí faktuře zvýšení cen takto:
- Vodafone TV      cena  300,79 Kč    (produkt Vodafone TV a TV balíček Family)
- Pevný internet  cena  520,21Kč     (produkt Internet Super ?) nevím co to je?

Nesouhlasím se změnami produktů ani cen. Prosím o zdůvodnění.  Uvažuji o ukončení spolupráce, tj. vypovězení služeb.

Vratislav Blaha

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul, Compal CH7465
  • Brno
  • Slamb changed the title to Vodafone mi změnil nastavení služeb

@V. Blahatoto téma se řeší již dlouho zde https://www.techforum.cz/topic/62643-převod-na-nové-tarify-vodafone-tv/?do=getNewComment a klienti jsou informování ve faktuře dopředu minimálně 30 dnů než změna proběhne

  • Agree 2
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Členem fóra jsem 41 minut. Takže co zde na toto téma bylo řečeno před tím, nevím.

Chápu, že VF  může změnit produkty, ale když mi před tím nenabídne možnosti, abych si nějakou vybral a pošle mi na tvrdo novou fakturu, tak to je normální?

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul, Compal CH7465
  • Brno

@V. Blahaono Vám tu možnost Vodafone dal, ale máte jí ve faktuře, pokud se s možností nesouhlasí, tak jste se mohl obrátit na Vodafone

Edited by kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Děkuji za názor.  Na VF jsem se dnes taky obrátil a počkám, jak se k tomu vyjádří.  Doufám, že mi nabídnlou nějaké možnosti.  Pokud ne, tak ukončím se zlodějským VF spolupráci. 

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul, Compal CH7465
  • Brno

Poznámka pro administrátory a programátory:

Když jsem se chtěl dnes jako nový uživatel přihlásit do tohoto fóra, tak to po mně chtělo nejprve vyplnit, jaké mám zařízení a služby.

Zatím mám u TV produkt Komfort a u Intenetu  produkt Pevný internet Kabel 300 Mbps.   

Abych se mohl do fóra nově přihlásit, tak tyto produkty a služby v přihlašovacím formuláři NEJSOU.   Proto jsem si nějaké vymyslel, abych se mohl přihlásit.  Takže to co mám u profilu je nesprávně.      

  • Super
  • -
  • Základní, Family
  • CA modul, Compal CH7465
  • Brno
Operátor o změně informuje měsíc dopředu a zákazník má možnost návrh na změnu nepřijmout a ke dni účinnosti změny bez sankcí od smlouvy odstoupit. Je to zcela běžná věc nejenom u VF, ale i u O2, T-Mobile a všech dalších poskytovatelů služeb elektronických komunikací. A sotva čekat, že bude VF nabízet nějaké možnosti, když nové tarify platí plošně i pro statisíce dalších klientů. Jedině vyhandlovat trochu lepší cenu, ale to by musel mít člověk dobře "nabito", tj. aby v jeho lokalitě bylo pár dalších adekvátních poskytovatelů a VF to věděl, že má zákazník možnost jít jinam, pak se dá něco domluvit.
  • Agree 1
  • Like it 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...