Jump to content

Recommended Posts

Mizí mi z setoboxu nahrávky, píše se že vydrží 90 dní a pak se automaticky smažou.Ale smazali se mi o dost dříve, konkrétně jsem si nahrával serii Rambo který se začal vysílat před cca dvěma měsíci a serie Avengers taky tak a najednou tam nemám ani jeden díl.Je tam nějaké jiné pravidlo, že se zahraniční filmy mažou dříve?

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Staré nahrávky co se nevejdou se automaticky odmazávají.
A někdy to nahrává mnoho dílů seriálu najednou a tak se to může stát celkem snadno.

Ale asi to je lepší řešení než u konkurence SledovaniTV - kde nahrávky zabírají místo i když ještě nejsou nahrané a tak nejde si dopředu naplánovat nahrávání na celý měsíc dopředu s tím, že postupně se bude nahrávat a postupně odmazávat.

  • Thanks 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Hlídám si kolik mám volného místa a vždy to je kolem 30 %. Plná kapacita je 100 hodin záznamu a 90 dní na uložení. Je mi divné i to, že nějaké filmy co mám nahrané které jsem najisto nahrával před Avengers tak tam mám. U některých mám že zbývá cca 5 dní do smazání.

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Může jít o technický problém, já jsem měl podobnou zkušenost před rokem (viz zde: https://www.techforum.cz/topic/62368-samovolné-mazání-nahrávek/#comment-466777).

Některé samovolně smazané nahrávky se po čase opět objevily (mám dojem, že někdy pomohl i restart STB vytažením ze sítě).

Edited by rebo
Pečlivější přečtení nadpisu dotazů (odstraněno "pokud používáte STB")
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station, Set-top box Premium
  • Brno
  • Help center

@dad18Pěkný den, princip fungování tu už ostatní popsali správně - nahrávky ukládáme nejdéle na 3 měsíce a záleží i na tom, zda vám zbývá dostatek prostoru na jejich uložení, což je max. 100 hodin záznamu. Pokud ani jedno jejich zmizení nevysvětluje, zkuste prosím zavolat na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, kdyby se vám to opakovaně nedařilo, napište nám podrobnosti přes https://tam.je/forum a my to předáme. Díky.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Tak jsem se dovolal na podporu... První reakce byla - no to víte,je to jen elektronika,takže se to stává,nejste první ani poslední - Jediné řešení byl restart setoboxu a jediné co se stalo je že si musím zase srovnat stanice podle sebe,ale nahrávky se nevrátily.Takže jestli spoléháte na to že si nějaký seriál pustíte v celku tak bacha aby vám to taky nezmizelo.

  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Možná by bylo zajímavé, podívat se jestli jsou nahrávky vidět ve webové nebo mobilní verzi Vodafone TV.
Pokud nejdou vidět ani tam, tak asi jde vyloučit chyba set top boxu a tady je zbytečné zkoušet restarty atd.

  • Agree 1
  • Like it 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Nejsou ani tam ani tam.Restart mi udělala technická podpora na dálku.Zůstaly nahrávky jen měsíc staré,proto jsem tam i volal jestli není nějaká změna v délce uložení nahrávky.Není.

  • Agree 1
  • Super
  • Basic
  • Sport
  • Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...