Jump to content

Recommended Posts

Volal som na Vodafone kvoli vráteniu preplatku vo vyúčtovaní po zmene operátora, ktoré mi poslal sám vodafone. Samozrejme mi bolo povedané (doslova), že klamem, pretože taký doklad neexistuje a že mi nemohlo nič prísť na email, pretože v ich systéme vraj nikdy neexistoval, pritom mi roky chodili výpisy a faktúri na email!. Vravel som im na linke dokola, že sa na ten doklad teraz dívam a oni opakovali, že to nie je možné, lebo doklad neexistuje 😮‍💨

Čo ma ale naozaj vytočilo bolo, že vraj mám u nich ešte neuhradenú poslednú faktúru a na konci mi bolo povedané, že by som to mal zaplatiť, lebo sa to bude riešiť exekúciou. Samozrejme, žiadna takáto faktúra mi nikdy neprišla.

Moj návrh na to, že im obratom pošlem vyúčtovanie kde je uvedený preplatok, bol opakovane odmietnutý, pretože taký doklad neexistuje a takéto doklady sa vraj nedajú nikde odoslať.

 

V sumáre: Vodafone mi neposlal preplatok, ku ktorému mi poslal doklad a tvrdí, že klamem + naopak požadujú odo mňa platbu za vyúčtovanie, ktoré som nikdy nedostal. Napriek tomu sa mi vyhrážali exekúciou.

 

Dúfam, že táto moja skúsenosť pomože druhým pri rozhodovaní, akému operátorovi sa vyhnúť.

Edited by Schel
  • Agree 1
  • Basic
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63122-nevr%C3%A1ten%C3%BD-preplatok/
Share on other sites

  • Help center

@SchelPěkné odpoledne, pokud s dořešením vaší stížnosti nesouhlasíte, máte možnost uplatnit reklamaci, a to písemnou formou, kterou vyřídíme podle zákona do 30 dnů. Všechny tyto informace také uvádíme na stránce https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/, která se týká stížností a reklamací. Případně nás kontaktujte přes https://tam.je/forum, rádi to celé projdeme.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Ďakujem za odpoveď, ale to čo navrhujete je neakceptovateľné. Je to chyba Vodafonu a podpory, nie moja.

Bol som nútený zabiť 2 hodiny tým, že som sa stavil na pobočke, kde boli schopní vraj neexistujúci doklad dohľadať a zadali príkaz k platbe, ktorý nebol samozrejme zadaný.

Vodafone svoje problémy prenáša na zákazníkov (dokonca bývalých), keď sa jedná o to niečo zaplatiť, tak jedná exekúciou, aj keď je to chyba Vodafone!!! 🤥

A keby som nebol zavolal náhodou, tak sa ani nedozviem, že tam je nejaké neuhradené vyúčtovanie (opať chybou Vodafonu) a bola by mi prišla rovno exekúcia. 😶🤥

 

Keď však ide o to vrátiť peniaze, tak sa to nedá a odkážete zákazníka na zdĺhavý proces reklamácie.

Nebudem už podávať žiadnu reklamáciu, je však v záujme Vodafonu, aby si urobil poriadky na call centre, kde je prístup už ďaleko za hranicou drzosti.

 

Vodafone? Nie, ďakujem.

  • Basic
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Brno

můžete se podívat do samoobsluhy tak se dostanete až 6 měsíců po ukončení služeb/přenesení, a tam uvidíte zda máte nedoplatek či přeplatek @Schel

a navíc operátoři sami o přeplatku moc neinformují 😄 psali takhle někde že je to i podvod např. konkurence https://smartmania.cz/podvod-na-zakazniky-t-mobilu-takhle-vypadaji-falesne-e-maily-lakajici-na-preplatek/  tak bacha 

  • Agree 1
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...