Jump to content

Recommended Posts

  • tomus changed the title to Pozastavený učet u aplikace na TV LG

musíte tv, odhlásit v aplikaci Můj Vodafone, a poté Vás to pustí za znovu přihlášení 🙂

@Vadet

stalo se mi to stejné na Samsungu 

 

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Pro přihlášení do samoobsluhy potřebujete e-mail a heslo.

V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.

Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.

Edited by kautskym
  • Thanks 1
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...