Jump to content

Recommended Posts

Na to může čekat i měsíc. 

No ani TOBi neví. 

Tak na telefonu, v prodejně, kiosku apod.? Ve smlouvě, pokud není právě v Můj Vodafone. Pokud se dnes tiskne nebo posílá třeba mailem. 

V SMS se dívám, že to spíš nebývá. 

Co po zapojení služby /převzetí zařízení v pronájmu na protokolu? 

IMG_20241011_203920.jpg

Edited by Technikus
  • Agree 1
  • Like it 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Help center

@evaHezký den, Evo, musím trochu hádat, protože nevím, zda máte služby nově, zda čekáte na aktivaci, nebo jsou už aktivní, co znamená, že už máte přihlášení e-mailem (zda jste ho zakládala přes pozvánku nebo jen tak) apod. 

Číslo služby je buď mobilní číslo, nebo číslo začínající na 8 nebo 9, které přidělíme k vaší TV nebo internetu. Najdete ho ve Vyúčtování, může být v některé SMS (např. o instalaci) apod. Píšete, že znáte číslo plátce (což je specifický symbol). Můžete to tedy udělat tak, že půjdete na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni a zadáte zde svůj specifický symbol. Na další stránce pak přidáte ještě číselné heslo, které jste dostala SMSkou při objednání služby. Pak vám nabídneme přechod na přihlašování e-mailem, kde si ale nebudete zakládat zcela nový přístup (e-mail a heslo), ale pokud už jste si založila "prázdné přihlášení e-mailem", tak dáte v horní části stránky Přihlásit a využijete existující údaje. Tím si služby s přihlašováním e-mailem propojíte.

Návody k přihlašování e-mailem najdete zde: https://www.vodafone.cz/osobni/prihlasovani/

Pozor na to, že číslo zákazníka není specifický symbol, takže záleží i na tom, jaké z těch čísel opravdu máte k dispozici.

V případě potřeby můžete zavolat na 800770077 a kolegové se vás doptají a pomůžou vám.

 

 

  • Agree 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...