Petr Böhm Posted October 3 Share Posted October 3 Potřebuji OKU kod. Jsem plátce, nikoli administrátor. V menu plátce zobrazení OKU kódu není. Při zjišťování kdo je administrátor, jsem se dostal do situace, kdy žádný návod toto nepopisuje, v aplikaci ani zmínka. Tobi nerozumí (ale učí se). Na Zákaznické lince už 44 minut a 08 vteřin poslouchám, že operátoři se věnují někomu, kdo se dovolal přede mnou. Jak eskalovat problém není nikde napsáno. Asi vydržím 2 hodiny a pak to někde pustím do světa. 46:35 a ... Quote Start Basic Základní Vodafone Gigacube Ostrava Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63088-dostupnost-z%C3%A1kaznick%C3%A9-linky/ Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted October 3 Share Posted October 3 @Petr Böhma služby jsou psané na Vás? Jste přímo majitel zákaznického účtu? pokud ne tak Vám OKU nikdo kromě majitele účtu dát nemůže Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63088-dostupnost-z%C3%A1kaznick%C3%A9-linky/#findComment-475969 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.