Jump to content

Recommended Posts

Potřebuji OKU kod. Jsem plátce, nikoli administrátor. V menu plátce zobrazení OKU kódu není. Při zjišťování kdo je administrátor, jsem se dostal do situace, kdy žádný návod toto nepopisuje, v aplikaci ani zmínka. Tobi nerozumí (ale učí se). Na Zákaznické lince už 44 minut a 08 vteřin poslouchám, že operátoři se věnují někomu, kdo se dovolal přede mnou.

Jak eskalovat problém není nikde napsáno. 

Asi vydržím 2 hodiny a pak to někde pustím do světa. 

46:35 a ...

  • Start
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Ostrava
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/63088-dostupnost-z%C3%A1kaznick%C3%A9-linky/
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...