Jump to content

Recommended Posts

  • Help center

@Technikus To mě mrzí 😞 Zkoušeli jsme to s kolegy nasimulovat, ale u nás se to neprojevuje. Abychom to tedy mohli řešit, tak nám prosím zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro řešení potíží, ideálně volejte ve chvíli, kdy budete u boxu a připravte si prosím i čerstvý příklad, kdy se to stalo. Zaevidujeme to přímo k vaší TV službě a budeme řešit.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Help center

@TechnikusTo jsem napsal automaticky, berte to prosím tak, že je vhodné volat ve chvíli, kdy jste u zařízení, na kterém TV sledujete - kdyby kolegové potřebovali něco vyzkoušet během hovoru. Někdy to je potřeba.

  • Thanks 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
před 3 hodinami, Technikus napsal:

Set top box nemám, jde o vysílání přes aplikace Vodafone TV na Android OS, Android TV, na TV Samsung s OS Tizen 

Teď koukám na Smallville a žádný problém na Androidu OS není (ani večer jsem ho neviděl). O jak velký posun se jedná, dělá to jen čeština nebo i angličina

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...