Jump to content

Recommended Posts

  • Help center

Dnes jsme aktualizovali Vodafone TV v prohlížeči. Novinkou je TV program (programový průvodce) v podobě, jakou známe například ze set-top boxů, zároveň jsme opravili chybu, která někomu znemožňovala přehrání nahrávek. Rozsah podporovaných systémů a prohlížečů se zatím nemění. Na dalších úpravách budeme dál pracovat...

Pokud by někomu přehrávání nefungovalo správně, tak se prosím odhlaste a znovu přihlaste, to by mělo stačit. Případně jako další krok vyzkoušejte smazání cache v prohlížeči.

WWW adresa: https://tv.vodafone.cz (pokud máte uložený nějaký delší původní odkaz, nemusí fungovat)

Nápověda: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/

 

TVprogram-webtv.png

  • Agree 1
  • Like it 3
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Já to vidím tady jasně napsáno:

Podporované internetové prohlížeče (v aktuálních verzích): Google Chrome, Firefox, Edge (v prohlížeči Edge je třeba v Nastavení - Systém vypnout hardwarovou akceleraci).

Podporované operační systémy: Windows 8.1 a novější (jiné operační systémy, jako je třeba MacOS, aktuálně nepodporujeme).

  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Jeden poznatek. Dříve stačilo při výběru místa odkud sledovat na časové ose jenom najet myší na místo a ukazovalo se malé náhledové okno s aktuální scénou pořadu.

Teď je nutné tlačítko myši dlouze držet aby se náhledové okno při posouvání po časové ose zobrazovalo.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465, CA modul
  • Plzeň
před 3 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

Dnes jsme aktualizovali Vodafone TV v prohlížeči. Novinkou je TV program (programový průvodce) v podobě, jakou známe například ze set-top boxů, zároveň jsme opravili chybu, která někomu znemožňovala přehrání nahrávek. Rozsah podporovaných systémů a prohlížečů se zatím nemění. Na dalších úpravách budeme dál pracovat...

Pokud by někomu přehrávání nefungovalo správně, tak se prosím odhlaste a znovu přihlaste, to by mělo stačit. Případně jako další krok vyzkoušejte smazání cache v prohlížeči.

WWW adresa: https://tv.vodafone.cz

Nápověda: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/

 

TVprogram-webtv.png

Abyste mohli používat službu Vodafone TV, ujistěte se, že jste připojeni k Wi-Fi nebo ke kabelové síti. (WG000).

 

Co stím ?Samořejmně jsem připojený k internetu.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Help center

@Pavel m Zkoušel jste už odhlášení a nové přihlášení, případně CTRL+F5 nebo promazat cache? Protože toto se mi ráno ukázalo a stačilo jen obnovit stránku právě přes CTRL+F5.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Ondra - Vodafone -

 

ted jsem vyskoušel co píšete.A nic .Proč jsem vás raději nezrušil ,a nechal se včera ukecat.I Muj Vodafone jsem to vymazal.

Snímek obrazovky 2023-05-25 130358.png

Edited by Pavel m
  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...