Přejít na obsah

Neprovedené INKASO u firemního účtu


radli

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

minulý týden jsem řešila s naším IT změnu účtu, ze kterého budou odcházet platby za služby Vodafone. Prý vše změnil, povolil inkaso z nového účtu, tak jsem nastavila vše, jak bylo v jiné bance a dnes mi přišla zpráva, že platba neodešla. Limity jsou nastaveny dostatečné.

Moc díky za pomoc Radka

  • -
  • Data limit
  • -
  • -
  • Osek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@radliPěkné ráno, záleží na tom, kdy jste změnili bankovní účet u nás a jaké máte zúčtovací období. Platbu bychom stáhli z nového účtu až pro další Vyúčtování. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zkontrolujeme to.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...