Jump to content

Recommended Posts

Zdravím, jak mohu zastavit zasílání SMS s vyúčtování za internet a SMS o příchozí platbě za internet? Chodí to 2x do měsíce, je to otravné a v nastavení to nelze zrušit. Zároveň ale nechci blokovat číslo odesilatele na telefonu, protože ze stejného čísla chodí opravdu důležité informacem. Například když dojde k nezapacení vyúčtování, což chci vědět. Ale nepotřebuji dostávat každý měsíc SMS s informací, že mám zaplatit internet a druhou SMS s informací, že internet byl zaplacen. 

Vím, že na prodejně šlo požádat jen o to aby SMS chodili ve všední dny, takto to mám já 🙂 jsou to nějaké ty komunikační profily

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Já na mobilu používám režim Nerušit, tedy takzvaný whitelist, který se mi večer automaticky zapne a ráno zase vypne, takže přes noc mě zvoní a pípají hovory a zprávy pouze od lidí, nebo aplikací, které považuji za nezbytné důležité, to ostatní včetně Vodafone na mobil taky dorazí, ale pouze v tichém režimu, takže mám klidnou noc a nikdo a nic mě neotravuje.

Nicméně bylo by opravdu fajn kdyby si zákazník mohl v Můj Vodafone nastavit časy kdy zprávy mají a nemají chodit, když už to nejde úplně vypnout.

  • Agree 2
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...