Přejít na obsah

Pronájem VTV set-top boxu v neoprávněné výši


78ivanek

Doporučené příspěvky

@Ondra - Vodafone nebo někomu z VF.Nepřijde vám divný,že jste mu začali účtovat cenu 120 Kč za pronájem,když jste mu pronajali stb,který jste v té době měli jako jediný k pronájmu a cena toho pronájmu  byla a je 70 Kč?Nebylo by dobré uznat chybu a navrhnout @78ivanek nějaké řešení ke spokojenosti obouch stran a ne jen VF?🤔

Upraveno uživatelem namec
  • Souhlasím 1
  • Děkuji 1
  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu že neznáme všechny podrobnosti, tak bych to nechal ať si to vyřeší s Vodafonem, například jak tady píše Ivo2003, tak při migraci se sice měnily zařízení, ale Vodafone tu konečnou cenu upravil vždy tak aby zůstala stejná, takže pokud se mu nezměnila což by ale bylo trošku divné, tak by to bylo v pořádku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby mi  cena zůstala +- stejná, musel jsem si tehdy nechat snížit rychlost internetu, jinak mi tenkrát chtěli služby celkově zdražit.  Já to s nimi samozřejmě řeším, ale kdybych byl s navrhovaným řešením spokojen, nepsal bych sem. 

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • VTV set-top box G2_A, Compal 3.0P
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, 78ivanek napsal:

Patrik_zmn. Super, takže se mám smířit s tím, že Vodafone mi pronajal své zařízení za cenu původního zařízení od UPC, cca dva měsíce poté začal pronajímat to samé zařízení všem dalším zákazníkům, kteří k nim migrovali od UPC později, za skoro poloviční cenu a za cenu mého pronájmu jim začal nabízet novou prémiovou verzi. Přitom já jsem jim za celou dobu nestál ani za to, aby mě aspoň jedinkrát o této možnosti informovali a dali mi na výběr to nějakým způsobem změnit   A když už to chci vyřešit sám od sebe a zažádám o to, aby mi účtovali to samé, co ostatním pronajímatelům, musí dojít k výměně zařízení a podpisu nové smlouvy o pronájmu a tím pádem k uznání, že celou dobu bylo vše naprosto OK. 

Nechápu větu "pronájem je napárován na konkrétní zařízení a jeho cena nejde změnit". Co je za problém snížit cenu pronájmu třeba dodatkem ke smlouvě o pronájmu. Samozřejmě pokud si nově budu chtít vzít tu premiovou verzi, tak si to nechám vyměnit a  ve vyúčtování se mi defacto nic nezmění, ale jinak nechápu, proč si nemohu nechat původní STB se vším nastavením., co v něm mám, pokud teda nenechám vše při starém, což by Vodafonu asi vyhovovalo nejvíc 🙂.

Mně se hrozně líbí, jak vždycky každý napíše, proč mi to neřekli, proč mě na to nikdo neupozornil?  To si jako představujete, že nějaký člověk prochází všechny zákaznické účty a kontroluje, jestli má všude aktuální nabídku a řešení? To přece není možné, nikdo vám sám nezavolá s tím, že něco zlevní. Od toho je zákazník aby se zajímal. Pokud částka souhlasila s tím, co jste platil u UPC, což jsem pochopil, že ano, tak za mě je vše v pořádku.

 

Jinak výměna bude prostě nutná i když si necháte klasický. S výškou pronajmu kvůli systémovému omezení nelze měnit. Tak to prostě je a nikdo s tím nic neudělá. I když to nedává smysl. Korporátní systém je něco, co občas smysl nedává. 😄

  • Kabel 1000 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komplet
  • Premium StB, compal
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče
V 20. 4. 2023 v 11:03, namec napsal:

@Ondra - Vodafone nebo někomu z VF.Nepřijde vám divný,že jste mu začali účtovat cenu 120 Kč za pronájem,když jste mu pronajali stb,který jste v té době měli jako jediný k pronájmu a cena toho pronájmu  byla a je 70 Kč?Nebylo by dobré uznat chybu a navrhnout @78ivanek nějaké řešení ke spokojenosti obouch stran a ne jen VF?🤔

Předpokládám, že jsme na tom stejně, tedy že oba neznáme detaily toho, co a jak bylo účtováno a jak vše proběhlo. V takové situaci si opravdu netroufnu říct, že došlo k chybě. Pomoc s dalším postupem jsme nabídli už na začátku tématu (abychom vůbec dokázali zjistit, co se přesně stalo/děje). 

 

Jinak obecně - určitě by nedošlo k tomu, že bychom při přenosu služeb ze systémů exUPC do systémů Vodafonu zvýšili celkovou cenu o 50 Kč, spíše odhaduji, že jsme celkovou cenu zachovali, jen třeba došlo k jinému rozpadu účtovaných cen na konkrétní položky... K tomu někdy dojít muselo, protože oba zákaznické systémy fungovaly hodně odlišně a ne vždy jsme mohli nastavit přesně stejné ceny ke konkrétním položkám (zachovat na korunu stejnou cenu za TV, za internet atd.).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...