Přejít na obsah

Operátorka


Návštěvník Mizda

Doporučené příspěvky

Návštěvník Mizda

Chytnul jsem při hovoru operátorku, která absolutně nerespektovala moje změny, potvrdila mi něco, co nakonec neudělala, nebyla slyšet a nedokázala vysvětlit věci, hovor se vedl v duchu, že jsem nevěděl jestli něco uzavírá a co…. 4x jsem se ptal na souhrn a nebyla schopna mi říct nic… absolutní nespokojenost
 

Mohu se zeptat, proč v call centru máte lidi, kteří vpodstatě neví co dělat? Po této špatné zkušenosti a asi 4řech hovorech s dotyčnou osobou mi zavolal slovenský kolega, se kterým jsem vše dokázal vyřešit do 3 minut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Mizda Hezké odpoledne, omlouvám se vám za špatnou zkušenost na Lince péče o zákazníky. Abychom s tím mohli pracovat, potřebovali bychom znát detaily k hovoru. Pošlete nám prosím svou zpětnou vazbu i s přibližným časem volání přes https://tam.je/forum, prověříme to a předáme nadřízeným kolegyně, kteří s ní vše projdou. Moc děkuji.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...