Jump to content

otřesný zákaznický servis


Recommended Posts

Guest 607880732

Už nevím co mám dělat, poraďte mi prosím. Před měsícem a půl jsem požádal o zřízení TV a dodnes ho nemám. Vánoce bez TV si nedokážu představit. Po nekonečných urgencích jsem nakonec vždy odkázán na obchodního zástupce, ale ten nereaguje. Vodafone prý nemá způsob, jak to udělat jinak. Nechápu to, vždyť jim přeci chci dát peníze navíc! Nemám na to dál nervy, doporučí mi někdo jiného operátora, kde to alespoň trochu funguje? Díky!

Jestli jde o internetovou televizi, tak zajít na prodejnu, bál bych se, že zaslání poštou se již nestihne. V případě, že by to měla být DVB-C televize a máte dostupnost, tak zavolat a objednat, ještě by se při objednání dnes mohla stihnout instalace technikem do Vánoc.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Já hlavně nechápu proč do toho Vodafone montuje nějakého obchodního zástupce, pokud má připojení přes xDSL jak uvádí, tak by mělo stačit přece vytvořit objednávku a odeslat set-top-box poštou, pokud by měl připojení koaxiálem přes DVB-C, tak by ho musel dovézt technik, to už je pak trošku složitější.

No pokud to Vodafone nestihne, tak jak už tady bylo řečeno je spousta internetových televizí, stačí si vybrat a mít na to chytrý televizor, nebo nějakou krabičku s Android TV.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Politiku Vodafone ke svým obchodním zástupcům vůbec nechápu, už jsem to tady zmiňoval: v lokalitě je reálně možné nyní zbudovat přípojku max 150 Mb/s a stejně obchodní zástupce VF zde oblepuje dům s nabídkou 1Gb... Asi prodavač hrnců od Vodafonu.

  • Agree 1
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Na rychlosti nezáleží, důležité je chytnout klienta - jsou to peníze.

Na druhou stranu jsou lokality, kde přívod končí někde poblíž, nebo u paty objektu a dá se s VF začít pracovat na vybudování přívodu až do bytu. Ono to zkrátka nebývá vždycky úplně jasné ...

Nicméně souhlasím s tím, že v zákaznickém servisu to delší dobu skřípe, toť moje ne vždy dobré zkušenosti. @607880732 nedostaneš se někde na prodejnu?

  • Agree 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Dealer to oblepuje nejvyšší nabídkou, protože ani jinou nemá a už vůbec netuší, jaká skutečná rychlost je v dané lokalitě k dispozici (to mu ani nikdo neřekne, aby toho nevěděl zbytečně moc). Až klient na nabídku reflektuje, tak je mu teprve sdělena pravda o rychlosti a jak správně zaznělo, tak jde hlavně o to ho chytnout. Někdo samozřejmě pak nabídku odmítne, ale jestli v dané lokalitě nic lepšího není, tak ji stejně vezme...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...