Přejít na obsah

Třetí den nefunguje internet


Návštěvník Antonin
Přejít na řešení Vyřešil Marek-26,

Doporučené příspěvky

Návštěvník Antonin

Už třetí den nám v Praze 8 (Vítkova ulice) nefunguje internet. Začalo to v sobotu večer a trvá dodnes.

Přii pokusu o zavolání na 800 77 00 77 nebo *77 automat detekuje, že v mé lokalitě je problém a neumožní mi se spojit s nějakým zaměstnancem.

Dnes jsem v automatu zadal nějaké lživé kombinace číselných vstupů a podařilo se mi spojit s člověkem, ale nedostal jsem ani odpověď kdy bude problém vyřešen, ani jaké kompenzace Vodafone poskytne.

Chěl jsem se proto zeptat, jestli vám přijde normální, že máte 3 dny (a pokračuje) výpadek a nejste schopni zákazníkovi poskytnout informaci o tm, kdy bude problém vyřešen nebo co jej způsobilo. Prosím o odpoveď na následující dotazy:

  1. Kdy bude problém odstraněn?
  2. Kolik měsíců zdarma jste ochopni poskytnout pro srovnání vámi způsobených problémů?
  3. Proč nemáte infolinku, na kterou se může člověk normálně dovolat?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Třetí den nefunguje internet
Internet nefunguje 3 dny a hned satisfakce v podobě služby zdarma na několik měsíců? Tak to se povedlo :D Jinak při nefunkčnosti služby napsat písemnou reklamaci a odeslat nejlépe datovou schránkou nebo písemně, vč. požadavku na slevu za dobu, kdy nebylo možné službu prokazatelně využívat. A pokud nedojde k nápravě, tak se obrátit na regulátora se stížností.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Antonin

Těch problémů co mi způsobují (stále nefunguje) vs kompenzace pár měsíců zdarma, co korporát nestojí nic, mi přijde hodně fér. Ale samozřejmě počítám s tím, že dokud platím tak je moje problémy absolutně nezajímají. 

Zajímalo by mě to prokázání. Mám si na pc nechat permanentně běžet v cyklu ping a k tomu přizvat auditora, aby log nemohl být zfalsovany? 

Mimochodem znovu jsem se spojil s podporu (už jsem našel hack jak obejít ten jejich automat, je třeba zmáčknout 0, což vám ovšem automat neporadí, inu cíl je poslouchat otravné zákazníky co nejméně). Opět mi bylo slíbeno, že už už to bude opravené. Opět nic. Jak se mi stýská po UPC. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lze předpokládat, že pokud je nějaká závada na straně VF, tak se netýká jenom jednoho jediného zákazníka, ale většího počtu klientů v dané lokalitě, takže bych neměl strach o důkazní nouzi. Písemná forma reklamace je ovšem u takto dlouhého výpadku mnohem vhodnější forma, než jakési telefonování kamsi.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer,

 

To není úplně jednoduché říct, dle VOP by to mělo být do 2 pracovních dní, ale ne vždy je to možné, proto existuje možnost reklamace a dalších mechanismů. Plán je dořešení nejpozději během dnešního dopoledne (původní plán byl během včerejška, tedy pondělí). 

VOP uvádí, že máte nárok na kompenzaci. A to v podobě poměrného období nefunkčnosti nad rámec lhůt ujednaným smluvně, Vodafone většinou poskytne nad and rámec VOP, se kterými jste souhlasil s podpisem smlouvy. Ale nelze očekávat plnění v desetinásobcích. A také je třeba (viz VOP) se ozvat. Také dle VOP nelze nic navíc nárokovat (např. potencionální ušlý zisk). Jestliže máte pod stejným účtem zákazníka i tarif od Vodafone, máte nárok na aktivaci neomezených dat od Vodafone, čehož doporučuji využít.

Ad infolinka, co je to normálně? Technická podpora alias helpdesk funguje 24/7. Samozřejmě operátor na lince není schopen osobně vyřešit fyzický problém na síti. To musí vyřešit Vodafone či kontraktor, většinou fyzickým zásahem v lokalitě.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Antonin

Marek: To skro vypadá, že k té opravě máte nějak blíž. Dokážete říct, v čem je problém? Pro mě je absolutně nepochopitelné, že v nějaké lokaci takhle přestane fungovat internet a už 4. den se to nedaří vyřešit. Občas se to připojí na chvíli a pak zase nic. Z toho mi přijde, že tam kolem toho běhá nějaký technik a zoufale něco restartuje a pak slavnostně ohlásí, že teď už to bude ok. Zároveň je i v mé lokalitě hlášený výpadek na 7.12. Tzn. pokud se to teď podaří opravit, znamená to že za cca den to přijde zase někdo jinej rozkopat?

Je mi jasné, že jediné co mohu udělat je odejít. Budu určitě odcházet s telefonem, to jsem už stejně chtěl udělat a toho mi jen potvrdilo, že u Vodafone člověk nechce být. Internet se mi popravdě řešit nechce, ale konkurence v baráku je, takže pokud bude tato motivace pokračovat a neuvidím že je Vodafone ochotný uznat chybu a odčinit ji v podobě vámi zmíněného nekolikanásobného odškodnění (sleva 50,- to opravdu nevytrhne), motivace se zvýší.

S infolinkou vidím zásadní probém v tom, že se člověk vůbec nedokáže dovolat nějaké pomoci, pokud nelže v menu automatu (i.e. řekne že chce řešit něco s telefonem a ne s internetem). Pokud řekne že má problém s internetem, automat mu jen odvětí že se o problému ví, a proto z jeho pohledu není důvod pro další řešení. Tzn. zákazník kterému už 4. den nefunguje internet nemá možnost se dozvědět proč nefunguje, jak dlouho nebude fungovat, jak bude odškodněn (nijak).

Quote

Plán je dořešení nejpozději během dnešního dopoledne

Další prázdný slib, dopoledne je pryč a internet stále nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Antonin

To je hezke a k cemu mi takova informace je? Po tolika dnech nefunkcniho internetu chci hlavne vedet kdy bude problem napraven + detaily co bylo duvodem a zaruky, ze se to nebude opakovat. Tady ta stranka akorat zobrazi kazdy den novy problem s novym casem falesneho slibu, ze bude problem odstranen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostat záruku, že se nebude výpadek opakovat, bys mohl tak leda u business tarifů, které jsou ovšem za úplně jinou cenu, než ten home, co máš teď, a u kterého se prostě nic v tomto smyslu garantovat nedá. Jediné, s čím možná uspěješ, bude sleva za období, kdy nebylo možné službu využívat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Antonin

Kazdopadne Vodafone ted problem povazuje za odstraneny, duvod se asi nedozvim. Na moji strane to take momentalne funguje. Ale uz se to takhle na chvili vratilo nekolikrat, tak jeste neslavim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...