Přejít na obsah

Modem často vypadává


Návštěvník Vojta Kelghor Růžička

Doporučené příspěvky

Návštěvník Vojta Kelghor Růžička

Ahoj, mám problém s modemem/routerem.

Asi od září mám zavedený nový internet s uplně novým modemem.  Problém je, že se mi staně několikrát za den, že mi vypadne internet (5-10 minut kdy nefunguje což je dost problém), v celým bytě.  Původně jsem si myslle že je to kvůli modernizaci sítě, ale děje se to stále. Zkusil jsem modem restartovat, zkusil jsem ho i resetovat. Problém přetrvává a já mám podezření, že je to přístrojem, který se sám restartuje, nikoli samotným připojením (centrum prahy, cetin ukazuje 100mb/s).

Je to modemem nebo internetem?  Jak to zjistím? Jaký mám další možnosti? Návody na vodafonu nepomohli, ty výpadky jsou nepřijatelné. S O2 se mi nic takového nědělo a pokud to nedokážu vyřešit, tak se k O2 radši vrátím, nenic nic horší než když vám při streamingu, napínavým seriálu, nebo zápase ve hře, vypadnme internet a hra jedojebaná...

Přemýšlel jsem co by mohlo být špatně a napadlo mě, ještě, jestli prolém nedělá více připojených zařízení, mám jich v domácnosti asi 12-16. ALE předchozí starší modem s tím problém neměl, tka nevidím důvod proč tento jo...   Tak mě napadá jestli by se třeba nedělo využít i druhého modemu co mám, a vytvořil na něm druhou wifi, kam bych přepojil většinu zařízení typu chytré žárovky, google nest,...

Díky
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud internet vypadává i na počítači připojeném kabelem od modemu a můžeš tak vyloučit problém pouze s wi-fi,  tak může být nějaký problém se signálem na modemu, nejlepší bude když kontaktuješ technickou podporu a oni už se ti na to na dálku mrknou, tel. 800 7777 31.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vojta Kelghor Růžička

Je to tak, vypadne mi i kabelový připojení, kontrolky na modemu blikají jak spalšený.

Má smysl tam volat kdykoliv, nebo až ve chvíli toho výpadku?

A díky za odpověď 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
Návštěvník Vojta Kelghor Růžička

Tak jo, tak jsem si udělal několik koleček... 

Přijel servisák a přidal mi nějaký člínek do spojení kabel-modem. 
- Nepomohlo

Přijel servisák a vyměnil modem
-Nepomohlo

Zkusil jsem na další rady (mam hodně kabelů přes switche zapojené k modemu.) Takže jsem odpojil všechny LAN kabely krom dvou, které vedou ke switchi a celkově 5ti strojům.
- Včera jsem nezaznamenal probolém. Dnes to zaseněkolikrát spadlo. (Včera mi dokonce na chvíli vypadla i celá wifi, nechtěla naběhnout a musel jsem restarotvat modem. )


Zkoušel jsem zapojit modem od O2 kterej dřív fungoval a přes něj jako switch zapojit zbytek, ale nemělo to efekt.  (asi bych si musel víc hrát s nějakým nastavením že).


Vypadá to, že mi nezbyde nic jinýho než se vrátit k starému připojení od O2.   

Případně zažádat vodafone o jiný typ modemu (?).
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě můžeš kabelový modem přepnout do režimu modem (bridge) a dát za něj na zkoušku nějaký vlastní router, který bude routovat namísto modemu,

pokud závada bude pokračovat, bude nejspíš problém s nějakým rušením signálu modemu, nebo nějakým vadným prvkem po cestě do tvého bytu, což si stejně myslím že je nejpravděpodobnější příčina.

 Dále můžeš sledovat hodnoty signálu přímo v modemu, po přihlášení do jeho webového rozhraní a tam sledovat hodnoty signálu:

Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream 

A informaci kdy byl modem naposled restartován:

Poslední restart modemu

Administrace/Informace/Doba běhu systému

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výpadek na modemu musí VF v systému vidět a pak není důvod, aby tam neposlal skutečného technika, co proměří signál. VF také pochopitelně vidí i modemy dalších zákazníků v okolí, takže i dle toho se dá odvodit, jestli je problém v celé lokalitě, anebo jenom u jednoho jediného klienta.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vojta Kelghor Růžička

Díky všem za odpověď.

Momentálně mám 1G  internet s jiným modemem. A zatím mi to ani jednou nespaldo. Technik co přišel, změnil modem a vyměnil spojku kabelu (jedno místo bylo spojené protože byl přeseknutý)

Od včera mi to ani jednou nespadlo.  Takže buď to bylo článkem na drátě, což teda mohli opravit i minule, když jsem jim o tom dvakrát říkal. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...