Přejít na obsah

Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022


Návštěvník renda80
Přejít na řešení Vyřešil sodekcz,

Doporučené příspěvky

Návštěvník renda80

Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážený zákazníku,

k 30. 11. 2022 ukončujeme podporu služby SMS e-mail (SMS2Email a Email2SMS) z důvodu jejího minimálního využívání. Pokud si přejete dostávat notifikace, doporučujeme zvolit jeden z nabízených způsobů poskytovatele vaší e-mailové schránky.

Děkujeme, že jste s námi.

Váš Vodafone

===================== Komentář nespokojeného zákazníka =======================

O tom silně pochybuji, že je daná služba minimálně využívaná.

Ano, pokud je něco zdarma, či má výhodnou cenu, tak je výmluva provozovatele k ukončení služby, že daná služba je málo využívaná či technicky zastaralá. Ale paralelně poté, se nabízí daná služba dráže, tedy spolu s jinými službami, jako celek a jede se dál. Známe z ukončení mnoha výhodných tarifů, které byly nahrazeny jinými, dražšími doplněné dalšími službami, které ale nikdo z ty peníze nechtěl, tak se donutí koupit dražší služby.

Také argument, že poskytovatelé e-mailové schránky nabízejí vlastní notifikace na mobil formou SMS, je směšný. Poskytovatelé e-mailové schránky, nic takového nenabízejí, tedy pouze formou placené služby.

Super, děkujeme Vodafone za pěkný dárek k Vánocům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník renda80

Ano, mobilní internet je všude, ale je naopak zcela zbytečný, si neustále plácat mobilní data pro aplikace, které neustále checkují online, zda nemáte náhodnou novou zprávu.

To se divte, že existovalo a všichni, kdo mají schránku u free e-mailového poskytovatele e-mailové schránky, tak to mají a využívají.

Zapnu si mobilní data, jen když je skutečně chci používat. Ale zcela chápu, že to není v zájmu operátora a pro zajištění jeho finančního zisku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník renda80

Jo jasně a "nejlépe" zrušit i samotné SMS. Dá se přece komunikovat pres Chat aplikace, přes mobilní data a na SMS se už tolik nevydělá prachů, když jsou běžně v rámci sítě zdarma že. Tak jen "do toho" 👍

Upraveno uživatelem renda80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi v době tlačítkových telefonů jsem tuhle službu používal od T-Mobile i od Vodafone, ale dneska už mi to opravdu nedává moc smysl v době chytrých telefonů, na kterém si všechny svoje emaily můžu kdykoliv přečíst a odpovědět na ně.

  • Souhlasím 6
  • Smutný 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mít chytrý telefon a záměrně na něm vypínat data, to může dělat jenom naprostý retard. Občas to vidím u některých pomatenců s chat zprávami, kteří se pak diví, že jim zpráva nebyla doručena. Když mám sakra telefon s možností připojení k netu, tak toho využívám a není co řešit...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník renda80

Ne, právě že naprostý retard je ten, kdo si data nevypíná a nechá si měsíční   dat vyplácat běžícími aplikacemi na pozadí, které svévolně stahují celou dobu data. Nehledě na výdrž baterie, která se zbytečně opotřebovává.

Upraveno uživatelem renda80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se v Androidu vypnou různé šmírovací nesmysly od Goglu jako třeba historie a využití polohy nastaví se synchronizace fotek atd jen na wifi , tak spotřeba dat na pozadí je minimální, v řádu jednotek MB za den. 

Různé Facebook messengery můžou vzít o hodně více, ale stejně když vypne data, tak sice spotřeba klesne, ale po zapnutí si to ten messenger stáhne vše najednou, takže moc neušetří

  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základ je mít tolik dat, kolik jich potřebuji. Osobně mám data na pozadí a zapnuto snad úplně všechno co jde - historie polohy (10 MB), FB (600 MB), Twitter (30 MB), Messenger (100 MB), WhatsApp (300 MB), email (10 MB), Chrome (400 MB), banky a Peněženka (10 MB), což je celkově cca 1,5 GB dat měsíčně. To vůbec nebudu řešit nějakou úsporu, kvůli tomu jsem si chytrý telefon přece nekupoval...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...