Přejít na obsah

Problémová webová verze Vodafone TV


Návštěvník Nations112

Doporučené příspěvky

Návštěvník Nations112

Taková technická. Plánuje Vodafone nějak řešit tu naprosto domrvenou Vodafone TV? Appka na Android TV ještě budiž, i když i ta je taky slušná sekající se slátanina, kde půlka věcí taky funguje jak chce, ale ta webová verze ja naprostá katastrofa. Už je to rok, co X lidí hlásilo problémy a do dnešního dne nefunguje ani jedna věc...

 

Za celou dobu, co to používám (a to to používám takřka denně) se mi snad nepovedlo dodívat pořad, aniž by to nezamrzlo, nevyplo se uprostřed pořadu, nebo ve zpětném přehrávání nepřeskočilo na aktuálně začínající pořad. Zejména u Primy, kde nejde posunovat, je to paráda, protože se začnete dívat zase od začátku... Uprostřed filmu paráda že?

 

Reklamy na vaší TV na každém rohu, ale je to tak zbasletná a odfláknutá služba, že kdysi nestabilní a nedodělaný Horizon byl proti tomu naprostá prémiovka... Nic tak strašného ani u konkurence nemá obdoby a to je občas co říct.... A ne, není to chyba na mém zařízení... Jsou toho plné fóra, v okolí na tuto službu nadávají všichni...

 

Takže se ptám, plánuje se s tím něco dělat, když už teda o těch chybách víte, nebo se to prostě přejde jako celej rok? když už za to platí tisíce lidí, tak by se jeden programátor, který to dá dokupy, mohl obětovat ne?....

 

Dám si tu práci a opět Vám to tady sepíšu: 

1) Během přehrávání zamrzá obraz, ale zvuk stále jede. Je nutné aktualizovat okno a zapnout znovu 

2) Neustále random chyby během přehrávání. Nutno aktualizovat okno a zapnout znovu

3) Když se člověk na něco dívá ve zpětném zhlédnutí, tak se přehrávání přeruší jakmile v aktuálním vysílání začne nový pořad. Člověk se pak musí vracet zpátky, v mnoha případech začne přehrávání pořadu od začátku. V případě kanálů Primy tedy nepoužitelné, protože člověk nemůže posunout....

4) Stačí připojení dalšího monitoru a aby se Vodafone TV vůbec chytla, je nutné vymazat kompletní cookies celého prohlížeče a doufat, že se uráčí fungovat

 

Jenom podotýkám, že tipy na správné fungování Vodafone jsem zkoušel viz. - Jak můžu vyřešit potíže s přehráváním Vodafone TV v internetovém prohlížeči?

Funguje to stejně nestabilně v Chrome, Firefoxu i Edge (opravdu nechápu, proč bych měl v Edge kvůli Vodafone TV v roce 2022 vypínat HW akceleraci, což je základní funkce moderních prohlížečů...)... Vyzkoušeno na několika zařízeních od stoláku, přes několik NTB, na různých sítích. Dělá to mě, dělá to sousedům, dělá to přátelům, takže ne, u mě chyba opravdu není... 

Monitory mam oba HDMI 2.1, padá to i při jednom... 

 

Upraveno uživatelem Nations112
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Návštěvník změnil název na Problémová webová verze Vodafone TV
Návštěvník Nations112

Nejede to pořádně na žádné konfiguraci, je to úplně jedno. Všichni ví, že jsou to problémy z jejich strany, protože appka je prostě nedodělek... Právě proto se ptám, jestli s tím hodlají něco dělat 😄 Rok mi připadá jako dostatečná doba 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mobilní verze Vodafone TV pro Android za měsíc a půl už oslaví tři roky své existence a taky pořád není dodělaná, pro Vodafone tyhle aplikace zjevně nejsou priorita.

Nechápu proč tak velká firma jako je Vodafone nemůže mít jednu společnou globální aplikaci pro všechny evropské státy , jako to bylo u Horizon Go, na které by probíhal kontinuální vývoj, na místo toho má každá země svojí vlastní verzi apky a když na ní není čas a lidi, tak se její vývoj odsouvá do nekonečna.

Například taková španělská verze Vodafone TV pro Android umí i přihlášení přes email a ne nějaké těžko zapamatovatelné číslo služby,  nebo přes QR kód z Vodafone boxu.

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé, vám jede alespoň něco, ale pro MAC OS ještě žádná aplikace nefunguje. Prý se něco chystá - zní to tajemně... V Android TV nejdou řadit kanály - taky prý je to ve vývoji... Pro starší verze Androidu aplikace Vodafone TV prakticky neexistuje... 

  • 250 Mb/s
  • 1 GB
  • Komfort
  • mobil
  • Zlín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobré ráno, příslušným kolegům jsem zpětnou vazbu předal a mrzí mě, že máte potíže s přehráváním (konkrétní příklady nám můžete poslat přes https://tam.je/facebook a nebo nám s nimi zavolejte na 800 77 77 31). Co se týká aktualizací, ty jsou do budoucna v plánu (vylepšení webové verze, přidání funkcí do aplikace pro Android TV, podpora MacOS apod.). 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 1. 11. 2022 v 8:47, Martin - Vodafone napsal:

Dobré ráno, příslušným kolegům jsem zpětnou vazbu předal a mrzí mě, že máte potíže s přehráváním (konkrétní příklady nám můžete poslat přes https://tam.je/facebook a nebo nám s nimi zavolejte na 800 77 77 31). Co se týká aktualizací, ty jsou do budoucna v plánu (vylepšení webové verze, přidání funkcí do aplikace pro Android TV, podpora MacOS apod.). 

V plánu... Jak to, T mobile a O2 mají své aplikace o level výše než vy? V plánu to máte minimálně rok. 

  • 250 Mb/s
  • 1 GB
  • Komfort
  • mobil
  • Zlín
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...