Přejít na obsah

Rušení ve zpětném kanále (upload)


Puppy2022
Přejít na řešení Vyřešil Puppy2022,

Doporučené příspěvky

Lokalita Praha 7. Ztrátovost paketů přes 15 procent. ČTÚ Net Test ukazuje, že download je v pořádku (300 Mbps), zatímto test uploadu se buďto vůbec nedokončí nebo ukazuje 0 celá nula nic. PC je připojeno kabelem, žádné Wi-Fi. Modem jsem již také restartoval.

Děkuji.

Pinging 62.24.76.1 with 32 bytes of data:
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=12ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=11ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=10ms TTL=254
Request timed out.
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=9ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=7ms TTL=254
Reply from 62.24.76.1: bytes=32 time=6ms TTL=254

Ping statistics for 62.24.76.1:
    Packets: Sent = 19, Received = 15, Lost = 4 (21% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 6ms, Maximum = 12ms, Average = 8ms

 

Upraveno uživatelem Puppy2022
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal 3.0
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že si to tu někdo přečte neznamená, že s tím může něco udělat.

Praha 7 je celkem rozlehlá a problém může být jen v jednom domě (klidně i jen v jednom bytě).

Takže je vždy potřeba nahlasit na zákaznickou linku poruchu, a tam se buď domluví návštěva technika nebo sdělí nějaké další informace ..

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...