Přejít na obsah

Nový telefon se slevou za nové smlouvy


Návštěvník Kulisin Robert
Přejít na řešení Vyřešil Návštěvník Kulisin Robert ,

Doporučené příspěvky

Návštěvník Kulisin Robert

Dobrý den, před cca měsícem jsem uzavřel ke stávající smlouvě na Wi-Fi, 2 nové smlouvy na TV, a nové mob. číslo s neomezeným tarifem .

Po dohodě s operátorem mi byla nabídnuta sleva 5 000 na telefon. Vybral jsem si tedy nový telefon . Domluvili jsme se i na splátkách s tím, že mi nový telefon bude doručen na adresu.

Telefon zatím nedošel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Kulisin RobertPěkné odpoledne, kontaktujte nás prosím na lince *77 nebo 800 77 00 77, aby vám mohl operátor prověřit důvod, proč jste ještě telefon neobdržel. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Řešení
Návštěvník Kulisin Robert

Linku jsem kontaktoval a bylo mi sděleno, že měli v systému označeno, že smlouva není dokončena a operátor mi to zapomněla sdělit., tzn. systémová chyba, což dost dobře nechápu když  všechny služby už skoro měsíc používám 🙂. S omluvou slíbili že vše dají do pořádku, tak snad se telefonu dočkám.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...