Přejít na obsah

Noční SMS od Vodafone


Návštěvník cccc

Doporučené příspěvky

jako bývalý zaměstnanec si pamatuji, že se SMS dali ovlivnit bud že chodí pouze nonstop, nebo 8-20 hodin 😄

a to ještě s výberem zda s víkendem těch 8-20 hodin nebo bez víkendu 😄

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Jurda Vodafone má nějakou povinnost posílat SMS v denních hodinách a naopak zákaz je posílat v noci? Co když někdo ze zákazníků dělá pravidelně na noční směny a takto mu to vyhovuje? Nebo u těch statisíců zákazníků se bude individualizovat kdo kdy chce něco poslat? Asi sotva, že. Takže kdo má problém s nočním doručováním, nechť si oznámení z VF vypne ve svém mobilu a je po problému.
  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky myslím že by to měl řešit spíš Vodafone, než blokovat nějaké SMS, těch lidí co dělá v noci bude určitě podstatně méně a určitě to není tak důležitá zpráva, aby musela chodit v noci,

takže by bylo fajn mít v Můj Vodafone možnost nastavit si kdy ty zprávy mají chodit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně třeba zprávy od Kaktusu (T-Mobile) o obnově balíčku taky chodí v noci nebo časně ráno, to skutečně není jenom případ VF. A pochopitelně ani u Kaktusu si nějakou dobu zasílání informačních SMS nastavit nemůžu. Prostě oznámení o doručení mám v telefonu tiché (nikoliv blokované, to ani nejde u zpráv z krátkých čísel) a mám klid.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kautskym A snažil jste se na ta zaškrtávací políčka kliknout? Pokud to uděláte tak zjistíte, že ty zprávy nelze vypnout. Ostatně máte tam přece napsánu větu "Tyto zprávy jsou automatické a nelze je vypnout". Ta zaškrtávací políčka jsou tam zřejmě "na okrasu", případně někoho můžou zmást.

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mirijto jsem si nevšiml

ale jak jsem také psal, zařídil jsem si na pobočce komunikační profil aby mě Vodafone psal a volal 8-20 hodin mimo víkendů a stále to funguje 🙂

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Pěkný den, rád bych tu upřesnil pár nepřesností:

1) Informační SMS o přijetí platby a vystaveném Vyúčtování se vypnout nedají. 

2) Zprávu o přijetí platby posíláme ve chvíli, kdy platbu skutečně přijmeme, tedy bez ohledu na tzv. komunikační profil (preferovaný čas příjmu informačních zpráv). 

 

Zpětnou vazbu samozřejmě předáváme, nicméně v tuto chvíli se čas přijetí zprávy o připsání platby opravdu ovlivnit nedá.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...