Přejít na obsah

nastavení MMS


Návštěvník Uživatelské jméno

Doporučené příspěvky

Návštěvník Uživatelské jméno

Zdravím komunitu,

potřeboval bych poradit s nastavením MMS, Řekněme že kroky z návodu https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-posilat-sms/nefunkcni-mms/ mám splněné a byť se mi nepodařilo najít model telefonu (jsou tam jenom novější "komerční názvy", nikoliv např. ZTE), údaje, které se mají vyplnit jsou stejné. Problém ovšem je, že je vyžadováno ověření PAP a to nejsem v zařízení schopen nastavit - existuje nějaké nastavení (hack) jak využívat MMS, aniž by bylo nutné ověření (tj. bez ověření PAP)? Totiž když odešlu MMS "bez ověření", tak se dozvím, že "síť je přetížená" a žádná MMS neodejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Uživatelské jméno

Jedná se o modul ZTE, který lze naprogramovat pouze konkrétními příkazy a nepodporuje žádnou formu ověření. U konkurence to nevadí (https://www.t-mobile.cz/podpora/nastaveni-telefonu/nastaveni-telefonu-pro-mms-wap-a-e-mail/nastaveni-mms), ale u Vodafone jsem až dodatečně zjistil (když to nefunguje), že má MMS bez ověření otevřené pouze do internetu a nikoliv do mobilní sítě (tj. když je potřeba zaslat MMS na telefon). To je mi ovšem na nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...