Jump to content

Musí se pronajímat modem ?


Guest Xtrail

Recommended Posts

Doporučuji si nejprve pročíst touhle vlákno, většina tvých otázek už tady byla zodpovězena, 

Co se stýká dotazu jestli má aktivace vlastního zařízení pro připojení k pevnému internetu vliv na nastavení již existujících služeb,

tak jeden uživatel který si chtěl připojit vlastní modem si tady stěžoval, že Vodafone to trochu nesmyslně podmiňuje tím, že mu obnoví televizní služby, což by pro něj znamenalo že by přišel o CA moduly, které měl koupené ve svém vlastnictví a protože CA moduly už se dávno neprodávají, tak nový uživatelé je tak nemají možnost získat do svého vlastnictví a musí je vzít do pronájmu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Tvoje tlachy jsou fantastické, ale zatím jsem nějak neregistroval, že by sis konečně koupil ten svůj úchvatný vlastní kabelový modem a VF ti ho připojil do své sítě. Skoro bych řekl, že tady celou dobu jenom trollíš naprázdno...

  • Disagree 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

@Adolf.ShitlerA víš, že s tebou se nepotřebuju vůbec bavit? Jenom se tu do diskutujících s opačným názorem neustále navážíš. To pro mě není parťák k debatě. Můžeš mě teda prosím ignorovat?

  • Haha 1
  • Internet 500
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Modem Compal, CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

@paffkoMyslím, že odpovědi jste již dostal od Vodafone. A nečekal bych, že je dostanete tady na fóru. Nejde u aktivní služby přecházet z pronájmu na vlastní či naopak. Vždy se musí zřídit nová služba. Na službu internetu jsou vázané i služby VTV a pevná linka. 

  • Agree 2
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center
před 13 hodinami, paffko napsal:

 

Kromě oficiálních technických požadavků, které má vlastní modem splňovat: Jaký je přesný postup pro zapojení vlastního modemu, resp. jakým způsobem a komu nahlásit jaké (předpokládám MAC adresu routeru) údaje, a jaké kroky budou ze strany VF a v jakých lhůtách následovat, aby došlo k aktivaci vlastního zařízení?

Má aktivace vlastního zařízení pro připojení k pevnému internetu vliv na nastavení již existujících služeb (mobilní služby a příjem TV přes technologii DVB-C?

Jsou někde takové pokyny pro zákazníka uvedeny případně kdy budou uvedeny?

 

Děkuji za sdělení postupu a za odpovědi na dotazy. 🙂 

@paffkoPěkné dopoledne, oficiální vyjádření vám zde samozřejmě nemáme možnost napsat, je třeba se obrátit přímo na technickou podporu a s kolegy vše probrat přesně k vašim službám i zařízení. Prosím, kontaktujte tedy linku 800 77 00 77, přes volbu v menu 2.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, Marek-26 napsal:

@paffkoMyslím, že odpovědi jste již dostal od Vodafone. A nečekal bych, že je dostanete tady na fóru. Nejde u aktivní služby přecházet z pronájmu na vlastní či naopak. Vždy se musí zřídit nová služba. Na službu internetu jsou vázané i služby VTV a pevná linka. 

Marku, nejsem si jistý, jestli jsem odpovědi dostal formálně. Kdyby si Vodafone stál za svým, není přece problém trochu "tupějšímu" zákazníkovi podmínky a postupy trpělivě zopakovat. Už spíš proto, že je nikde nemá zveřejněny, zatímco na každý prd má své vlastní podmínky akce či služby. Pak některým diskutujícím může připadat, že VF mlží, což je škoda, zejména pro VF a jeho reputaci. Dle reakcí skupiny stejných diskutujících jsem čím dál víc přesvědčen, že toto vlákno mně dalo to co dalo a víc od něj očekávat nemůžu. Vidím přínos v tom, že se před rokem hnuly ledy a VF alespoň formálně musel vlasntí router zákazníkům nabídnout. Po delší prodlevě mám zas čas a kapacitu se v této problematice angažovat. A budu, protože je tu ještě pár nedotažených věcí.

před 1 minutou, Veronika - Vodafone napsal:

@paffkoPěkné dopoledne, oficiální vyjádření vám zde samozřejmě nemáme možnost napsat, je třeba se obrátit přímo na technickou podporu a s kolegy vše probrat přesně k vašim službám i zařízení. Prosím, kontaktujte tedy linku 800 77 00 77, přes volbu v menu 2.

Samozřejmě. Ideálně nic písemně. 😄 Chápu. Takže dvojnásobně platí můj předchozí komentář Markovi.

  • Agree 1
  • Haha 1
  • Internet 500
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Modem Compal, CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

@paffko řeš to přímo s VF, nikoliv tady na nějakém, k ničemu nezavazujícím fóru. A na závěr napiš, jak jsi dopadl. Tento postup vidím jako jedinou možnost, která místo vzájemného otrkávání může něco přinést ostatním, ve formě praktické zkušenosti.

  • Agree 6
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...