Maccakrr Posted May 17 Share Posted May 17 před 23 minutami, kautskym napsal: tak Vodafone Vám nemusí na základě všeobecných podmínek, které porušíte poskytovat internet a službu může ukončit To je taky jedna z věcí s kterýma počítám. Dnes jsem to říkal i na té infolince → Kdyby mi někdo od nich řekl, že o mě jako o zákazníka nestojí, tak to vezmu. Já v podstatě i kdybych neuspěl, tak nepokládám za prohru. Pro mě je důležitý, že jsem to zkusil. Přišel jsem na to jak některé věci fungují a to je super. Rozhodně jsem do tohohle sporu nešel, aby si zvyšoval ego nebo z nějaké patologické poruchy, že by mě to bavilo. Vždyť já s Vodafonem / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku. 2 Quote Start Fibre - - - Olomouc Link to comment Share on other sites More sharing options...
retron Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) @kautskymnic takového jsem nepsal @Kytkatočipset, wifi, 2,5G port... bridge mode je pro mě řešení, pokud je router šmejd, jinak úplně nevidím důvod vlastního routeru Edited May 17 by retron Quote 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 17 Share Posted May 17 @Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra. 1 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted May 17 Share Posted May 17 @retronjá to nemyslel nějak zle, jen jako info pro všechny Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted May 17 Share Posted May 17 Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu? (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků? Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku dělal, jak je to nyní nevím. 4 Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmichaelvincent Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) Před hodinou, Maccakrr napsal: Vždyť já s Vodafonem / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku. Chápu frustraci z komunikace s korporátem, ale jestli jste s nimi nikdy neměl reálně problém, řekl bych, že touhle formou komunikace, co jste tu zveřejnil, si je zbytečně antagonizujete. Zase, nehodnotím, kdo je tu v právu, ale když si představím, že jsem na druhé straně, asi bych se na vaše emaily moc netěšil. Je evidentní, že se snažíte najít loophole v pravidlech, která byla zamýšlena jinak, tak nemůžete očekávat, že vám to naservírují rovnou na talíři. Na druhou stranu, pokud dosáhnete svého, bude to opravdu zajímavý precedens, takže chápu, že v tom vidíte smysl. Edited May 17 by janmichaelvincent Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 17 Share Posted May 17 Před hodinou, Ivo2003 napsal: Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu? (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků? Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku dělal, jak je to nyní nevím. Vůbec bych se nedivil kdyby takové poznámky existovaly, za éry společnosti Karneval (kterou pak koupila UPC) takové poznámky byly, některé jsem i četl. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadra2030 Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) Na zaciatok by uplne stacilo, aby si niektory z tunajsich bojovnikov za svoje prava kupil napr. onen AVM Fritzbox a potom sa podelil, ako mu VF CZ aktivoval vlastne zariadenie.. lebo zatial vsetci len o tom hovoria, ale nikto to nezrealizoval.. Ked si spomeniem, ako to prebiehalo s pripojenim vlastneho modemu vo VF DE pred 7 rokmi, tak sa neubranim usmevu 🙂 2 hours ago, kautskym said: Navíc pokud Vodafone Station nevrátíte, a označíte ho jako ztracený(zničený), dají jeho MAC adresu na black list a máte smůlu Nemam to celkom overene, ale vraj ten blacklist je napriec celou Vodafone skupinou, co ma neprekvapuje, kedze aj nakup modemov je centralizovany pre celu skupinu od vyrobcov (Commscope/Technicolor). Edited May 17 by quadra2030 2 Quote Super - Základní - Bratislava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal: @Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra. Přesně tak, bylo tak i za UPC. Musel jsi si ověřit jestli je modem, nebo CA modul OKOUPEN, jinak jsi byl v pr..... To, že byla od klienta zaplacena pokuta za nevrácené zařízení ( většinou přes exekutora ) bylo úplně irelevantní. Prostě zařízení bylo v podstatě ukradené a bylo na blacklistu. Konec. I já když jsem si před 2-3 roky ( fakt už nevím ) našel na netu CA modul ( za 350,- !!! už to bylo podezřelé ) a měl na foto samolepku ( to myslím znamenalo koupi od Likry ? ) ta k jsem si to tak přes známého nechal ověřit. Nakonec vše OK a pán netušil co prodává ( pozůstalost ) tak jsem mu slíbil 500 když mi to přiveze 😄 spokojenost na obou stranách. Bylo to 2 měsíce co to Vodafone zatrhl UF 🙂 před 1 hodinou, Ivo2003 napsal: Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu? (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků? Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku dělal, jak je to nyní nevím. Jasně, Připomněl jsi mi bezva vzpomínky. Dělal jsem v době digitalizace TV brigádu na dispečinku v Závišovce a zadával ze sjetin od techniků data o nových STB a když jsem si potřeboval oddechnout, tak jsem vyfiltroval klienty a četl poznámky 😄 TVL to nechceš, PS: v tu dobu jsem si přišel na nejlepší individuální ceny. Viděl jsem na kolik retence až muže jí, ale nebyl jsem vedenej jako oficiální zaměstnanec. To se "vyjednávalo" 😄 Edited May 17 by Sparrow 1 1 4 Quote Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted May 17 Share Posted May 17 V době Karnevalu jsem měl retenci 50% trvale, nabídli sami při podání výpovědi. Asi by šlo vyjednat i trochu vyšší slevu. 1 Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.