Jump to content

Musí se pronajímat modem ?


Guest Xtrail

Recommended Posts

před 23 minutami, kautskym napsal:

tak Vodafone Vám nemusí na základě všeobecných podmínek, které porušíte poskytovat internet a službu může ukončit


To je taky jedna z věcí s kterýma počítám. Dnes jsem to říkal i na té infolince →  Kdyby mi někdo od nich řekl, že o mě jako o zákazníka nestojí, tak to vezmu. Já v podstatě i kdybych neuspěl, tak nepokládám za prohru. Pro mě je důležitý, že jsem to zkusil. Přišel jsem na to jak některé věci fungují a to je super. Rozhodně jsem do tohohle sporu nešel, aby si zvyšoval ego nebo z nějaké patologické poruchy, že by mě to bavilo. Vždyť já s Vodafonem  / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku.

  • Agree 2
  • Start Fibre
  • -
  • -
  • -
  • Olomouc
Link to comment
Share on other sites

@Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra.
  • Agree 1
  • Thanks 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu?  (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků?

Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku  dělal, jak je to nyní nevím.

  • Agree 4
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Před hodinou, Maccakrr napsal:

Vždyť já s Vodafonem  / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku.

Chápu frustraci z komunikace s korporátem, ale jestli jste s nimi nikdy neměl reálně problém, řekl bych, že touhle formou komunikace, co jste tu zveřejnil, si je zbytečně antagonizujete. Zase, nehodnotím, kdo je tu v právu, ale když si představím, že jsem na druhé straně, asi bych se na vaše emaily moc netěšil. Je evidentní, že se snažíte najít loophole v pravidlech, která byla zamýšlena jinak, tak nemůžete očekávat, že vám to naservírují rovnou na talíři.

Na druhou stranu, pokud dosáhnete svého, bude to opravdu zajímavý precedens, takže chápu, že v tom vidíte smysl.

Edited by janmichaelvincent
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, Ivo2003 napsal:

Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu?  (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků?

Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku  dělal, jak je to nyní nevím.

Vůbec bych se nedivil kdyby takové poznámky existovaly, za éry společnosti Karneval (kterou pak koupila UPC) takové poznámky byly, některé jsem i četl.

  • Agree 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Na zaciatok by uplne stacilo, aby si niektory z tunajsich bojovnikov za svoje prava kupil napr. onen AVM Fritzbox a potom sa podelil, ako mu VF CZ aktivoval vlastne zariadenie.. lebo zatial vsetci len o tom hovoria, ale nikto to nezrealizoval..

Ked si spomeniem, ako to prebiehalo s pripojenim vlastneho modemu vo VF DE pred 7 rokmi, tak sa neubranim usmevu 🙂

2 hours ago, kautskym said:

Navíc pokud Vodafone Station nevrátíte, a označíte ho jako ztracený(zničený), dají jeho MAC adresu na black list a máte smůlu

Nemam to celkom overene, ale vraj ten blacklist je napriec celou Vodafone skupinou, co ma neprekvapuje, kedze aj nakup modemov je centralizovany pre celu skupinu od vyrobcov (Commscope/Technicolor).

Edited by quadra2030
  • Agree 2
  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
před 2 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

@Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra.

 

Přesně tak, bylo tak i za UPC. Musel jsi si ověřit jestli je modem, nebo CA modul OKOUPEN, jinak jsi byl v pr..... To, že byla od klienta zaplacena pokuta za nevrácené zařízení ( většinou přes exekutora ) bylo úplně irelevantní. Prostě zařízení bylo v podstatě ukradené a bylo na blacklistu. Konec. 

I já když jsem si před 2-3 roky ( fakt už nevím ) našel na netu CA modul ( za 350,- !!! už to bylo podezřelé ) a měl na foto samolepku ( to myslím znamenalo koupi od Likry ? ) ta k jsem si to tak přes známého nechal ověřit. Nakonec vše OK a pán netušil co prodává ( pozůstalost ) tak jsem mu slíbil 500 když mi to přiveze 😄 spokojenost na obou stranách. Bylo to 2 měsíce co to Vodafone zatrhl UF 🙂

 

 

před 1 hodinou, Ivo2003 napsal:

Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu?  (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků?

Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku  dělal, jak je to nyní nevím.

 

Jasně, Připomněl jsi mi bezva vzpomínky. Dělal jsem v době digitalizace TV brigádu na dispečinku v Závišovce a zadával ze sjetin od techniků data o nových STB a když jsem si potřeboval oddechnout, tak jsem vyfiltroval klienty a četl poznámky 😄 TVL to nechceš, 

PS: v tu dobu jsem si přišel na nejlepší individuální ceny. Viděl jsem na kolik retence až muže jí, ale nebyl jsem vedenej jako oficiální zaměstnanec. To se "vyjednávalo" 😄

 

 

Edited by Sparrow
  • Agree 1
  • Like it 1
  • Haha 4
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...