Návštěvník Jakub Kotyza Odesláno 1. srpna 2022 Sdílet Odesláno 1. srpna 2022 Zdravím, pořizoval jsem si přes CETIN pevnou (tel) linku kvůli nízké latenci a hraní akčních her přes internet, cca do května vše v pořádku, pingy max 20 ms. A teď i po výměně modemu stále několikrát do minuty ping 1000ms, to je na hraní doslova nepoužitelné. Co se děje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 1. srpna 2022 Sdílet Odesláno 1. srpna 2022 A volal jste na podporu, poruchovku, vaseho ISP? Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. srpna 2022 Sdílet Odesláno 1. srpna 2022 Zkontrolovat na této stránce zda u vás není hlášený výpadek a pak případně kontaktovat Vodafone, může tam být třeba nějaké rušení. https://www.vodafone.cz/vypadky/ Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 2. srpna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 2. srpna 2022 @Jakub Kotyza Pěkný den, Jakube, vyzkoušejte prosím některé tipy ze stránky https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunkcni-dsl-internet/. Zejména je potřeba, abyste připojení nezkoušel přes Wi-Fi, ale při připojení síťovým kabelem. Kdyby potíže trvaly, najdete dole na odkazované stránce kontaktní informace 🙂 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.