Přejít na obsah

Problém s vypadávajícím internetem


Návštěvník DCG

Doporučené příspěvky

Návštěvník crlazar

Ahoj,

Zdá se, že je problém s verzí firmwaru modemu.

 

Měl jsem tento problém pro stejný problém jako SlavekB za poslední měsíc.


Rychlost internetu je dobrá, ale míra poklesu pingu je vysoká! Aplikace se nepřipojují nebo se připojují pomalu, stránky jsou extrémně pomalé.

Tento týden přišel technik a vyměnil modem za modem se starší verzí firmwaru, který fungoval bez problémů až do dnešního rána, kdy modem dostal zase novější verzi.
Dnes jsem volal na podporu a nemohli s tím nic udělat, i když jsem vysvětlil, že vše, co je potřeba, je nainstalovat starší verzi. Doufám, že se mi zítra ozve zpět, abych to mohl sledovat.

 

Stará verze - Pracovní: CH7465VF-NCIP-6.12.19.8-2-NOSH
Nová verze - Nefunkční: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH

 

Zdá se, že to není ojedinělý problém a někdo z Vodafonu si toho všimne a požádá o vrácení zpět nebo verzi, která tento problém nemá.

 

PS (toto bylo přeloženo pomocí Google Translate: omlouvám se za případné chyby)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník DCG

Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund).

Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník crlazar
1 hour ago, DCG said:

Dnes 12.06.2012 se vyskytl problém s nízkou rychlostí (přehrávat videa není možné. Načítání webu trvá desítek sekund).

Restart ani odpojení a zapojení koax. kabelu nepomáhá.

@DCG
v kterou hodinu? a jaká je verze softwaru?

Pro mě to začalo kolem 04:45.
 

@tomus,  je to to, co hledáš? downstream.png a upstream.png?

downstream.png

upstream.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník crlazar

Zavolali mi technici a zdá se, že došlo k aktivaci související se smlouvou o pronájmu modemu, která měla být provedena, jinak modem běží v nějakém nouzovém režimu. Aktivaci provedli a mám čekat až 24 hodin na potvrzení restartování modemu a mělo by to začít znovu fungovat.

Později potvrdím, zda je to skutečně problém. Možná byste měli také zkontrolovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník SlávekB
V 12. 6. 2022 v 18:20, DCG napsal:

CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH

Mohu potvrdit, že též máme stejnou verzi firmware: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH. Na zítra je domluvený technik na výměnu modemu. Tak si po výměně ověřím, zda bude mít starší verzi, abych mohl pozorovat, jestli se opět  později aktualizuje na tuto a jestli s tím opět začnou stejné neúnosné ztráty paketů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník crlazar

Poté, co provedli aktivaci, stále to nefungovalo.
Teď zase čekám, až se ozve technik.
Jelikož nejsem česky mluvící, ukázalo se to jako velmi obtížné 😞

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...