Přejít na obsah

Cookies a SMS


petrmet
Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

  • Centrum péče

Dobrý večer, @petrmet, pokud vám chodí nějaké SMS s obchodními nabídkami, určitě to není na základě odsouhlasení souborů Cookies někde na webu (ani na základě odsouhlasení u nás na stránkách). Souhlas s marketingovými sděleními máte povolený ve své samoobsluze, pokud ho chcete zrušit, stačí postupovat podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/souhlas-s-os/. Případně nám ohledně toho zavolejte na *77 nebo napište přes https://tam.je/forum/ a my to s vámi změníme podle toho, jak budete potřebovat 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bohužel nevíte, jak VF funguje. Přihlásil jsem se na PC do samoobsluhy, potvrdil souhlas s cookies a za chvíli mi přišla SMS, že mi děkují za souhlas a budou mi posílat nabídky. V samoobsluze jsem nic nenastavoval ani neměnil, jen jsem se podíval na vyúčtování.

Přihlásil jsem se do samoobsluhy a podíval jsem se na svoje nastavení podle vašeho návodu. Žádný souhlas tam potvrzen nemám. Navíc mi to oznámilo :

"Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 *** ***", což není moje telefonní číslo. Opravdu velmi kvalitní rady od někoho, kdo si říká Centrum péče. A tomu odpovídající kvalita IT systémů.

  • Souhlasím 1
  • Haha 1
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, po přihlášení do samoobsluhy se to ptá na cookies, po odkliknutí to zasílá sms. 

Pri příští návštěvě pokud jste mezitím cookies vymazali, to celé znova. 

Docela vážně přemýšlím že z samoobsluhy vymažu mobilní kontaktní číslo a nechám jen číslo pevné linky. Operátor snad mé číslo znát nepotřebuje a zbavím se těchto spamů o vyúčtování, cookie atd. 

Mám služby ještě i u jiného poskytovatele a tento mi za celou dobu dlouholetého smluvního vztahu nezaslal jedinou sms.... 

  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobré ráno, v tom případě se ale nemohlo jednat o souhlas s Cookies, na základě toho nemůžeme posílat obchodní sdělení. Pokud jste souhlas udělovali v samoobsluze, mohlo se jednat o souhlas s "Nabídkami na míru", který se může jednou za čas zákazníkům zobrazit - (nejlépe bychom to pochopitelně prověřili, pokud bychom měli screen té tabulky). 

 

@petrmet Co se pak týká toho odvolání souhlasu, stačí když na té stránce nahoře z roletky vyberete číslo, u kterého chcete ty souhlasy změnit.  Číslo 80 *** *** bude buď váš Pevný internet nebo Vodafone TV 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Číslo 80 *** ***  není číslo telefonu, jak se mylně domnívá VF, ale číslo služby. To jen znovu potvrzuje totální neschopnost zkontrolovat si, jak funguje samoobsluha a co píše za nesmysly. Stejně tak je to s cookies, není podstatné, zda tomu říkáte Obchodní sdělení, ale že rozesíláte SMS na základě odsouhlasení cookies. 

  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 1
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak znova :

Chtěl jsem se podívat na vyúčtování v samoobsluze. Přihlásil jsem se, vyskočil na mě požadavek na odsouhlasení cookies. Odsouhlasil jsem je, přišla mi SMS, že mi děkují a nějaké blabla. Napsal jsem sem na fórum, proč mi posílají SMS. Odpověděl mi Martin-Vodafone, že souhlas se zasíláním SMS mohu v samoobsluze zrušit. Znovu jsem si otevřel samoobsluhu podle uvedeného návodu, v samoobsluze na mě vyskočila zpráva "Odesláním ke zpracování prohlašuji, že jsem koncový uživatel telefonního čísla 80 215 460".

Co je ještě nesrozumitelné ?

Moje otázka původně zněla, proč mi posílají SMS ? Já žádně SMS od VF nechci, nemám od nich telefon, pouze internet a TV.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě to nejsou žádné nabídky na míru, jedná se o klasické dotazy na zpracování cookies. 

Vždy po přihlášení se smazanými cookies toto naskočí. 

I když mám nedávno resetován modem včetně set top boxu (to píšu jen pro upřesnění, jelikož návrh na řešení situace v podobě restartu zařízení je u Vodafone běžný) 

Upraveno uživatelem Ivo2003
  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...