Přejít na obsah

Chyby Vodafone TV


Marek-26

Doporučené příspěvky

@namec"V Můj Vodafone mám seznamu zarizeni 0/10.Tim pádem žádná možnost něco mazat."

Ano to mam take. Vzdy po nejake dobe (njk.mesici) zavolam . Pokazde totez "o problemu vime pracujeme na tom" .
Tak ok pracujte ja se zase ozvu...
Je to uz tak dlouho ze uz ani nevim jestli jsem byl migrovan 20/21 nebo 21/22 jen vim ze to byl prelom. (ted nedohledavam)
Jednu dobu byla info ze to je tim ze mam jen CAModul. Uzivano jeste v tel. + webprohl.
Tak co myslite pracuje se na tom?

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budeš muset kontaktovat Vodafone, aby ti to promazali,

a ještě tady pár týdnů nazpět někteří uživatelé měli problémy s Chromecastem 4k kvůli aktualizaci na něm, po které Vodafone TV přestal fungovat a byl nutné udělat tovární reset Chromecastu.

Marek tady onehdá psal, že kdo nemá pronajatý setobox, tak se mu ty zařízení tam neukazují.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 hours ago, namec said:

Co prosím znamená chybová hláška TAV 1889 na Android tv?

V poslední době jsem se také setkal s chybou. Bavil jsem se o tom s přáteli a překvapení! V posledních dvou týdnech se s ní setkali také.

 

Nemyslím si, že by to byla náhoda.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 1x CH7465LG-LC, 2x CA modul
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, tomus napsal:

Marek tady onehdá psal, že kdo nemá pronajatý setobox, tak se mu ty zařízení tam neukazují.

Pokud to tedy neumi pro abonenty jenz maj pouze toto reseni prijmu zprovoznit(zaten rokdva uz to snad vedi) at je tedy selektuji a bloknou toto zobrazeni, -je zavadejici a nepravdive.
To uz je lepe tam nevidet nic a ne byt stale v nejakem ocekavani. Ja budu smiren se stavem a nebudu otravovat...

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobrý den všem, doplním, že pokud máte nějaké technické potíže, kde nepomáhá restart zařízení, případně přeinstalování aplikace (u zařízení Chromecast pak podle zkušeností zdejších uživatelů pomáhá obnovení továrního nastavení), můžete nám ohledně toho napsat přes https://tam.je/forum/. Případně nás kontaktujte telefonicky na čísle 800 77 77 31. Předáme to pak našim technikům, abychom to mohli řešit. Vždy potřebujeme tyhle konkrétní příklady, protože obecně se kolegům situace prověřuje velmi těžko... 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   1 registrovaný uživatel

×
×
  • Vytvořit...