Přejít na obsah

Reklamace modemu


Návštěvník Ivana Mrázková

Doporučené příspěvky

Sorry jako. Ale jsem celkem rad, ze nepotrebuji cokoliv resit. Mam dojem ze urcity standard reseni dost upadl. Hlavne teda asi v evidenci cehokoliv... Mozna by Vodafone mohl zacit vyuzivat Jira, aby mohl vest lepsi evidenci. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Tube Néé, Jiru ne. Nejspíše jí používají na projektové řízení, ale i tam už je kolikrát až moc robustní, drahá, pomalá atd. Poskytovatelé služeb mají vždy nějaký CRM systém, kde je většina věcí vedena, bohužel mám zkušenosti, že ti větší používají nějaký starý (10+ let), na druhou stranu má příznivější cenu a je ozkoušený. Pak je to samozřejmě přesně o tom, jak se takový univerzální systém personalizuje na potřeby konkrétní společnosti, kolik se investuje do úprav a jak moc ti programátoři v Indii pochopí/vyvinou. Každopádně GUI nebývá zvlášť ze začátku nebo poté postupem času, kdy jsou přilepovány fce, user friendly. A pak zde máme samozřejmě klasické problémy s optimalizacemi databází, které většinou jen bobtnají a pokud to nezačne být velký problém, tak se do toho nesahá, a i přes vychytávky, co nabízí dnes každý druhý databázový systém to přeci jen není bezúdržbové. A klasicky, sebelepší systém má jednu obrovskou slabinu a to uživatele 😄 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník Ivana Mrázková

Všem zúčastněným děkuji za diskuzi a posílám výsledek mé stížnosti

 

 

Zpráva od Vodafonu č.1231384

   

18. 05. 2022 11:05

Vážená paní Mrázková,

jsem ráda, že využíváte služby Vodafonu, a velmi mě mrzí okolnosti, které popisujete.

Prosoudila jsem uvedené skutečnosti a z informací na Vašem zákaznickém účtu jsem zjistila, že jsme Vám v rámci požadavku pod číslem F75-2205-00009 uznali nárok na odstoupení od kupní smlouvy u modemu Zyxel, IMEI S210Y14051866.

Přijměte prosím mou upřímnou omluvu za nesprávný postup při vyřízení reklamace. Můžete zvolit vrácení kupní ceny a dosud uhrazených splátek nebo výměnu za nový kus stejného typu, je-li skladem. V případě, že zvolíte druhou možnost, nemá na to již uzavřená splátková smlouva vliv. Pokud mají v prodejně nový modem stejného typu k dispozici, provedou Vám výměnu původního za nový kus, splátková smlouva běží dál.

Vaši stížnost jsem předala přímo do prodejny, kde jste reklamaci řešila. Ujišťuji Vás, že uděláme vše proto, aby se podobné nedopatření neopakovalo.

Budu velmi ráda, když tato skutečnost nenaruší naši dosavadní vzájemnou spolupráci a zůstanete nadále naší spokojenou zákaznicí. Pro dořešení výměny modemu se prosím dostavte do prodejny v Kladně.

Věřím, že se mi podařilo vše objasnit a zároveň stížnost uzavřít k oboustranné spokojenosti.

Víte o tom, že můžete u naší společnosti využívat neomezená data pro všechny, bez zvláštních podmínek a za bezkonkurenční ceny? Více informací naleznete na této stránce.
 
Přeji příjemný den


XXX XXX
Reklamační oddělení
Vodafone Czech Republic, a.s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...