Přejít na obsah

Reklamace modemu


Návštěvník Ivana Mrázková

Doporučené příspěvky

Celý příběh je dost nedůvěryhodný - např. proč by někde na prodejně chtěli doplácet jakési paušály? Případné doplacení by přišlo ve Vyúčtování a nikdo v prodejně by ho neřešil. Spíš to tak vypadá, že ona oprava modemu nebyla v rámci záruky, ale placená třeba kvůli poškození ze strany zákazníka. Pak by se dalo vysvětlit, že chce VF něco doplatit.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Ivana Mrázková

Zdravím tomus,

odpověděli,že to tak mají

Adolfe,já o žádném paušálu nemluvila nýbrž o doplacení splátek.A nedůvěryhodný příběh?Toto by ani v televizi nevymysleli.

Bohužel je to skutečný případ.

Modem byl v záruce,poškozený mou vinou nebyl a výrobce uznal technickou závadu.

Až budu chtít psát science fiction,nebudu psát sem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pracoval jsem na prodejně Vodafone,  a to co vám řekli na prodejně je nesmysl, pouze ve speciálním systému vám vydají nový modem, a uzavřou požadavek na reklamaci. Pokud vám toto tvrdí tak ať zavolají na reklamace a ať vám to potvrdí také,  což nepotvrdi protože to tak není,  případně opravdu coi nebo ctu

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ivana Mrázková tady zasílám reklamační řád , je to článek VI.  https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/954/reklamace_zbozi.pdf

https://www.vodafone.cz/podminky/navrh-smlouvy/vodafone-splatky/podminky-sluzby-vodafone-splatky/ část C (Vady zařízení), budu citovat  "Pokud zákazník zvolí v případě uznané reklamace výměnu Zařízení za jiné, splátky se převádějí na nové Zařízení. Povinnost zákazníka hradit řádně a včas dohodnuté měsíční splátky Zařízení zůstává zachována."

takže Vám opravdu nemůžou přikázat doplavení splátek

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Ivana Mrázková

Dobrý den,moc děkuji.

Tady člověk vidí jak si dělají svá pravidla.

Veškeré platby za vyúčtování dostali vždy včas.

Asi jsem je moc otravovala,že se nám seká televize a je zpomalený internet.

Na základě toho mi na zákaznické lince doporučili reklamovat modem.Když mi přišla zpráva,že výrobce uznal vadu,byla jsem ráda,že konečně bude klid.Jak vidíte,klid stejně není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ivana MrázkováPěkné odpoledne, oficiální stížnost můžete poslat písemně na adresu našeho sídla v Praze a nebo můžete také využít našeho on-line formuláře https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Případně napište přímo nám a to přes https://tam.je/forum . Na vše se podíváme.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...