Návštěvník zuzanahola Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 Dobrý den, za předcházející měsíc se mi odečetla z účtu 2 x stejná částka, když jsem poprvé platbu prováděla, PC mi oznámil, že platba neproběhla a že ji musím učinit znovu.. následně jsem platbu učinila znovu a najednou mi odešly obě dvě. Jak mohu zažádat o návrat jedné částky zpět? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 12. dubna 2022 Sdílet Odesláno 12. dubna 2022 je zbytečný o něco žádat, ten vzniklej přeplatek se využije na platbu za další období 🤔 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.