Přejít na obsah

VTV: Nefunguje mi skoro nic


Wilbur

Doporučené příspěvky

Požadavek na digi vstup monitoru s hdcp není nijak přehnaný, posledních 20 let všechny kvalitní LCD monitory toto splňují, absence digi vstupu vždy byla jen u těch horších levných monitorů a jejich koupě se nikdy moc nevyplatila. 

Neomluvitelné ale je, že není podporován os MacOS, Vodafone sliboval, že přechodem z upc se nic nemění, no změnilo se hodně, skoro 10% lidí si nezapne tv na počítači. 

Zákazník slyší časem to půjde, ale Vodafone taky chce platit už nyní a ne až časem..... 

  • -
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, Set-top box Premium
  • Opava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na VTV: Nefunguje mi skoro nic

přímo ve windows je možný rozjet windows subsystem for android, jenom sem párkrát kliknul a hned sem tam měl funkční play store 🤭 všechny aplikace se samy přidají do nabídky aplikací, jako by to bylo standardní aplikace pro windows 👍 https://ahaan.co.uk/article/top_stories/google-play-store-windows-11-install

  • To se mi líbí 1
  • Haha 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady. Asi nechápete, že ty počítače fakt nejsou nejnovější, abych na nich provozoval emulátory androidu o win11 nemluvě. Nebudu se tu fakt s nikým hádat a kupovat nový stroje a kvůli tv už vůbec ne, svýmu účelu slouží v pohodě a že jsou dostačující i pro itv dokazují aplikace jiných poskytovatelů. Pro rejpaly, zatím jen na zkoušku. Takže to je celkem jasný, Nechcete moje prachy, Vase věc. 

Upraveno uživatelem Wilbur
  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Wifi modem, telefon
  • Praha 7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 hours ago, Wilbur said:

Nechci tady přesný datum, ale +- předpokládaný čtvrtletí by si snad zákazník zasloužil. Minimálně kvůli rozhodování, jestli má smysl čekat na zázrak, nebo to zabalit hned.

Tady sis odpověděl sám. Kdyby uvedli skutečný plánovaný termín (odhaduji Q4/2023 u nejzákladnějších chyb) tak by odtud utekli všichni hned. Takhle bude hodně lidí doufat, že ve Vodafonu snad nemohou být takoví matláci, jak to vypadá a že ty základní problémy vyřeší rychle. A tak neodejdou hned a budou živit bláhovou naději, že vše bude brzo v pořádku. A tím pádem dál platit. A o to jediné jde.

 

Upraveno uživatelem marena
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba to až takoví matláci nejsou a ty problematické chyby by i dokázali vyřešit rychle. Jenže to by museli opravdu chtít! Už to tady před časem někdo z adminů poznamenal, že má Vodafone úplně jiné priority, než nějakou televizi... 

Na druhou stranu, co se týče těch matláků;  když vidím, co za webovou hrůznost zplodili a s ještě větší slávou pro své zákazníky vypustili, tak budeš mít asi pravdu 😕 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, tomus napsal:

Pořád je tu ještě již několikrát zmiňovaná možnost nainstalovat si do počítače emulátor OS Android (LDPlayer, Nox) a provozovat Vodafone TV aplikaci přímo v něm, pak problémy s monitorem odpadají

No jo,k ale ona to také není jen procházka růžovým sadem. LDPlayer jsem nespustil vůbec. Nox ano, to je fakt. Jenomže start (i když si nemyslím, že bych měl nějak nevýkonné počitadlo, dá se na něm např. v pohodě editovat 4K video) je pomalý, trvá asi minutu. Občas se stane, že se zadrhne na 99% a konec. Nox sice nabízí, ba přímo nutí, postup na vyřešení, ten však nefungoval. Řešil jsem to přeinstalací. Potom po nainstalování Vodafone TV (ano, jde to), se občas, asi tak padesát na padesát stávalo, že po ukončení sledování a novém pokusu třeba další den se "zasekl" v aplikaci čas a ukazoval jako aktuální programy z posledního spuštění, momentálně nešlo spustit nic. Ano, i to mělo řešení: V androidu (Noxu) vymazat fata aplikace - a vše zdávat znovu. 
Proč to píšu: Ano, tohle řešení s emulátorem funguje. Ale strašně uživatelsky nerpřívětivě, je to pro ty, kterým nevadí si s tím hrát. Představa, že bych tohle řešení doporučil BFU je blbost. No a protože jsem venkoncem také jen BFU, tak jsem to celé odinstaloval a na počítači se dále dívám na televizi jiného operátora (doufám, že jsem to napsal dost korektně a není to v rozporu s novými podmínkami, které jsem dnes musel odsouhlasit 😊 ), kde mě nenutí instalovat obskurní řešení.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Wilbur Hezké ráno, chápu, že pokud nemůžete Vodafone TV spustit, protože nemáte podporovaná zařízení nebo systémy, tak spokojený nebudete. Nemůžeme vám tu však psát konkrétní termíny pro podporu dalších platforem, pokud je nemáme potvrzené. Jak už tu psal Marek, nikdy dopředu s jistotou nevíte, zda při vývoji nedojde ke změnám, které zapříčiní to, že datum vydání se bude více či méně měnit. Podle našich zkušeností, pokud veřejně dáme nějaký termín a ten pak nedodržíme, je to mnohem horší situace, než když na rovinu říkáme, že ten termín ještě jasný není. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jirman

Ahoj všem, taky se musím přidat se zkušeností.  Konec fungování horizontu nebyl nic moc, ale vlastně to fungovalo, TV, Internet... Ale po výměně tv boxu záhadně přestal skoro fungovat do té doby 100% gigabit. 

Ale zjistit proč to "nejede" nebylo jen tak, protože rušení probíhalo nárazově. Ale TV jako takové vlastně nefungovalo. Díváme se hlavně na zpětné shlédnutí a to skoro nulový internet prostě neutáhl a podpora se tvářila, že je vše v pohodě. Až když jsem postupně testoval a připojil se hotspotem z mobilu, ověřil jsem si, že internet skutečně poměrně často skoro nejede.

Jak se ukázalo, nový tv box rušil modem (prý). Nakonec byla vyměněna celá zásuvka, Po výměně se TV relativně rozjela, ale možnost zpětného shlédnutí nebyla dokonalá. 

 Vodafone a reklamace? Mrtvý brouk

Když už jsem se dopálil, rozhodl jsem se podat reklamaci a to je asi to nejšílenější, proč tohle píšu,  TV se zatím celkem vzpamatovala.

Podat reklamaci?

Když Vodafone funguje, je skvělý operátor, ale jak se něco děje....tragédie.  O tom, dovolat se na linku, to asi nemá smysl popisovat. Jen mě překvapilo, že operátor neví, že zapomenuté heslo najdu v můj vodafone a fak nemusím na pobočku. SMS co přišla jsem smazal... 

Reklamaci jsem musel podat na prodejně. Dobře, čekal jsem nějaký zájem, pokus o to, aby zákazník s nefungující službou byl méně nespokojen. Omyl, když obsluha pochopila, že mu určitě nic neprodá, telefony mám na IČO a internet a tv už mám, dala mi jasně najevo "vypadni". Nedal jsem se a reklamaci jsem chtěl sepsat. A ne, nesepsali ji se mnou. Neochotně odešel kamsi, pro papír a tužku, poslal mě "do kouta", abych si to sepsal sám.

Technické se mi mělo do 5 dní ozvat. Asi mají jiný čas. No, zatím to funguje. Ale slušnost a servis za peníze a roky co u Vodafonu jsem, by se hodilo se alespoň ozvat. 

 

Faktura po převodu od UPC k Vodafone | Taky špatně

Že faktura na první měsíc po převodu byla taky špatně (u UPC se platilo dopředu a u Vodafone zpětně) mě už ani nepřekvapila. Že jsem to musel polopaticky vysvětlit, co je na Fa špatně a že ji chci opravit hned a ne až po zaplacení, byl taky nadlidský výkon. Ale povedlo se. U Vodafone jsem 11 let, UPC jsem měl ještě déle. Když to funguje je to OK, ale jak se něco děje... Holky a Kluci od Vodafonu, nemít od Vás za ty toky dobré ceny, jdu v červnu jinam. Ale gigabit mi za 550 nikdo nedá a sít u mě máte jen Vy a komplet neomezená čísla za 600 dneska už taky nikdo, tak doufám, že se zase dlouho nic nestane. 

 

Tak snad už se v tom nebudete vrtat a pojede to, protože technickou / zákaznickou podporu teda neumíte.

Lukáš J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník bazmyslik
V 9. 4. 2022 v 10:56, Ivo2003 napsal:

Požadavek na digi vstup monitoru s hdcp není nijak přehnaný, posledních 20 let všechny kvalitní LCD monitory toto splňují, absence digi vstupu vždy byla jen u těch horších levných monitorů a jejich koupě se nikdy moc nevyplatila. 

Neomluvitelné ale je, že není podporován os MacOS, Vodafone sliboval, že přechodem z upc se nic nemění, no změnilo se hodně, skoro 10% lidí si nezapne tv na počítači. 

Zákazník slyší časem to půjde, ale Vodafone taky chce platit už nyní a ne až časem..... 

Požadavek na HDMI monitor je nejen přehnaný, ale hlavně zcela nadbytečný a ničím racionálním nezdůvodnitelný. Uváděný důvod v moudrech od Vodafone bych chápal tehdy, kdyby stejný argument a praxi aplikovaly daslší firmy poskytující TV přes Internet a těch jsou ne desítky, ale stovky a ve světě tisíce a žádná to nedělá TEČKA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...