Přejít na obsah

Převod služeb při úmrtí zákazníka


Jurda

Doporučené příspěvky

Komunikace je častokrát skutečně žalostná.

Starám se o Vodafobe služby staršímu členovi rodiny. Vždy když mu někdo z Vf zavolá, přijme to a řekne, že neví přístupové údaje, a že ať zavolá později, až příjdu já. 

 

Skoro nikdy nikdo zpět nezavolá.

Takže nikdo neví,  proč nám volali.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel je to smutné. Začínám si myslet, že jsem udělal chybu tím, že jsem oznámil úmrtí mé partnerky a chtěl jsem převést smlouvy na mne. kdybych se ne to vykašlal, všechno by zřejmě bylo funkční a bez problémů. Asi .... pro dobrotu na ......

Ona "komunikace" spočívá v tom, že jednou za dva dny dostanu email s žádostí o druhý a čtvrtý znak  admin. hesla -  po té, že je to špatně, což já vím, když se tam sám nemohu přihlásit. Pak chtějí kopii úmrtního listu, který si již v březnu okopírovali na pobočce.

Je-li převod služeb tak složitý, mohou přece uzavřít novou smlouvu  - ovšem za stejných podmínek jako byla původní (cena i CA moduly). V čem je tedy problém?

A ještě jedna věc. Zkusil jsem odpovědět na nabídku služeb od Vodafonu na internetu a světe div se. Do hodiny se mnou chtěli telefonický uzavřít smlouvu. A v záležitosti převodu služeb mi od 28. 3. 2022 nikdo nezavolal. 

  • Děkuji 1
  • Smutný 2
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, CA karta
  • Olomouc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řešením by možná bylo uzavřít novou smlouvu s tím, že ti CA moduly pronajmou se slevou, zkus jim to případně navrhnout,

možná je to i lepší řešení, protože jakmile se ti na některém z koupených modulů něco pokazí a to možná i jen samotná dekódovací karta, tak už ti nezbude než pronájem nového modulu za plnou cenu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby bylo cílem dát věci do pořádku, firma by to zadala vyřešit jednomu člověku z reklamací a ten by při průměrných dovednostech a dostatečných oprávněních měl max. za hodinu hotovo. Jako omluvu by mohl dát Vodafone měsíc služeb zdarma, nebo alespoň nějakou zajímavou slevu. Takže cílem bude asi něco jiného.

  • -
  • -
  • Klasik
  • 2x CA modul (Lica r2008, UPC r2015)
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...