Ivo2003 Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Poslední měsíc se mi zdá web management compalu moc pomalý, on to nebyl rychlík nikdy, ale nyní čekám na zobrazení stránky i 10 sekund. Byl nějaký update firmware, nebo to dělá jenom u mně? Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSwamp Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 (edited) Poslední dobu sleduji pomalý běh systému modemu pro správu taky. Edited October 29, 2022 by MSwamp 1 Quote Super - Základní Compal CH7465, CA modul Štatl Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Také jsem si toho všiml, takže náhoda to nebude. 1 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted November 9, 2022 Help center Share Posted November 9, 2022 Pěkný den, ptal jsem se na to kolegů a plošně takové chování nepozorujeme. Je pravda, že pohyb v administraci modemu může chvíli trvat, ale nemělo by to být běžně 10 sekund. Aktuální firmware je CH7465VF-6.15.20.2-2 a na našich kusech tak dlouho na načtení stránky nečekáme. Delší dobu to však může trvat zejména krátce po zapnutí modemu. Kdyby se to nelepšilo a pohyb byl výrazně pomalý, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum - do zprávy nám prosím napište popis potíží a přidejte odkaz na toto téma ve fóru, abychom pak mohli předat zpětnou vazbu na správné místo a prověřili to na konkrétních zařízeních. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KejPi Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Nevím, jestli byl nedávno update FW, ale od úterý se mi stává, že internet po zapnutí modemu nefunguje. Provozuji modem v režimu modem. Zařízení dostane IP adresu, ale přístup na internet je nefunkční, I když se modem tváří jako připojený. Po několika restartech se to nakonec rozběhne, ale třeba to trvá i hodinu 🙁 A admin rozhraní mám taky pomalé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Může být nějaký problém se signálem, nebo může být vadný modem, takže až modem zapneš a rozjede se normálně, by bylo dobré kontaktovat technickou podporu, na telefonním čísle 800 7777 31 a oni už se na něj mrknou na dálku. Ještě předtím se můžeš sám podívat jak to tam vypadá do jeho rozhraní záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KejPi Posted November 10, 2022 Share Posted November 10, 2022 Problém je, že všechno vypadá dobře, jen přes něj nejde prolezt do netu 🙁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 11, 2022 Share Posted November 11, 2022 Můžeš ještě zkusit udělat tovární reset modemu, zezadu je resetovací tlačítko které je potřeba držet aspoň 10 vteřin a pokud to nepomůže tak kontaktovat Vodafone na telefonním čísle které už jsem uvedl, ale pokud možno ve chvíli kdy bude fungovat, protože pokud nebude připojen k síti, tak na druhé straně Vodafon nic moc nezjistí. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KejPi Posted November 11, 2022 Share Posted November 11, 2022 Udělal jsem reset z admin rozhraní a nepomohlo. Přepnul jsem to z režimu modem do režimu router a vypadá, že funguje. Přitom se připojuju pořád přes svůj router, takže jedina změna je, že mám dvojí překlad adres. Zkusím ještě udělat reset tlačítkem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KejPi Posted November 16, 2022 Share Posted November 16, 2022 Tak reset modemu nepomohl. Konecne jsem mel cas analyzovat, kde je problem a zjistil jsem, ze muj router dostava systematicky IP adresu, ktera nefunguje (navic nesouhlasi s IP adresou, ktera je videt pres Muj Vodafone). Pokud misto routeru pripojim primo pocitac, tak dostane jinou IP adresu, ktera funguje. Cili bud ma VF bordel v pridelenych IP adresach, nebo nekdo pouzivam moji MAC adresu a v siti se to tluce. Zmenil jsem MAC adresu routeru a vypada, ze to funguje, ale nemam rad takove reseni 😞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.