Přejít na obsah

Modem Compal


Marek-26

Doporučené příspěvky

  • po 2 týdnech...
  • Centrum péče

Pěkný den, ptal jsem se na to kolegů a plošně takové chování nepozorujeme. Je pravda, že pohyb v administraci modemu může chvíli trvat, ale nemělo by to být běžně 10 sekund. Aktuální firmware je CH7465VF-6.15.20.2-2 a na našich kusech tak dlouho na načtení stránky nečekáme. Delší dobu to však může trvat zejména krátce po zapnutí modemu.

Kdyby se to nelepšilo a pohyb byl výrazně pomalý, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum - do zprávy nám prosím napište popis potíží a přidejte odkaz na toto téma ve fóru, abychom pak mohli předat zpětnou vazbu na správné místo a prověřili to na konkrétních zařízeních. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník KejPi

Nevím, jestli byl nedávno update FW, ale od úterý se mi stává, že internet po zapnutí modemu nefunguje. Provozuji modem v režimu modem. Zařízení dostane IP adresu, ale přístup na internet je nefunkční, I když se modem tváří jako připojený. Po několika restartech se to nakonec rozběhne, ale třeba to trvá i hodinu 🙁

A admin rozhraní mám taky pomalé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může být nějaký problém se signálem, nebo může být vadný modem, takže až modem zapneš a rozjede se normálně, by bylo dobré kontaktovat technickou podporu, na telefonním čísle 800 7777 31 a oni už se na něj mrknou na dálku.

Ještě předtím se můžeš sám podívat jak to tam vypadá do jeho rozhraní záložky

Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a  Upstream 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš ještě zkusit udělat tovární reset modemu, zezadu je resetovací tlačítko které je potřeba držet aspoň 10 vteřin a pokud to nepomůže tak kontaktovat Vodafone na telefonním čísle které už jsem uvedl, ale pokud možno ve chvíli kdy bude fungovat, protože pokud nebude připojen k síti, tak na druhé straně Vodafon nic moc nezjistí.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník KejPi

Udělal jsem reset z admin rozhraní a nepomohlo. Přepnul jsem to z režimu modem do režimu router a vypadá, že funguje. Přitom se připojuju pořád přes svůj router, takže jedina změna je, že mám dvojí překlad adres. Zkusím ještě udělat reset tlačítkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník KejPi

Tak reset modemu nepomohl. Konecne jsem mel cas analyzovat, kde je problem a zjistil jsem, ze muj router dostava systematicky IP adresu, ktera nefunguje (navic nesouhlasi s IP adresou, ktera je videt pres Muj Vodafone). Pokud misto routeru pripojim primo pocitac, tak dostane jinou IP adresu, ktera funguje. Cili bud ma VF bordel v pridelenych IP adresach, nebo nekdo pouzivam moji MAC adresu a v siti se to tluce. Zmenil jsem MAC adresu routeru a vypada, ze to funguje, ale nemam rad takove reseni 😞

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...