Jump to content

Časová informace v CLIP


Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

Dobry den, 

v sobotu se mění čas, tak by bylo vhodné kdyby Vodafone ve své pevné síti exupc telefon nastavil správný čas. 

Nyní se v rámci CLIP přenáší čas o 2 hodiny posunutý a vždy při každém příchozím hovoru se dle toho nastaví DECT sluchátko a to pak ukazuje špatně časy zmeškaných hovorů. 

Za dob UPC to po změně času na letní ukazovalo chybně asi týden, Vodafone jede jiné bomby a ukazuje to o 2 hodiny jinak už od léta. 

Děkuji 

  • Thanks 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Link to comment
https://www.techforum.cz/topic/60997-%C4%8Dasov%C3%A1-informace-v-clip/
Share on other sites

  • Help center
  • Solution

@Ivo2003 Díky za aktuální zprávu 🙂 S kolegy jsem to ověřoval a doporučují nejdřív zkusit restart modemu a telefonu (základny). To jednoduše uděláte tak, že obě zařízení na chvíli odpojíte od elektřiny. Kdyby ani pak čas nešel správně, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo pošlete zprávu s podrobnostmi a s odkazem na toto fórum přes https://tam.je/forum a předali bychom to k řešení. 

  • Agree 1
  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...