Přejít na obsah

Zákaznická linka


Návštěvník T3MPO

Doporučené příspěvky

Návštěvník T3MPO

Nemyslíte vážně, že 5 minut se nemůžu dostat přes robota a pak mi tam 10minut hraje písnička. Když sem se nakonec nedovolal a nedozvěděl se nic, tak kredit mám o padesát korun lehčí. Super péče o zákazníky, takové nervy jsem snad ještě neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Daniel112

Vážený Vodafone, již dvě hodiny se pokouším dovolat na zákaznickou linku, avšak zcela bez jediné známky úspěchu. Mohu tedy požádat, a pokouším se o zcela zdvořile - má smysl provozovat zákaznickou linka *77, 800 77 00 77, když se na tuto linku nelze dovolat? 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník T3MPO

Zavolal jsem si nakonec z paušálu a i tak 15minut než sem mluvil s člověkem. To bych od tak velké firmy nečekal. Hrozná zkušenost, ještě že nemají smlouvu semnou, ale s majitelkou bytu, už s vodafonem odmítám něco řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V každém případě v posledních měsících, frustrace nefrustrace a nakonec je to vidět i tady na fóru. Enormě u VF narůstá počet problémů ve všech oblastech. Internet, problémy s Gb připojením, problémy s modemy a jejich FW, televize, boxy k tomu, zpětná shlédnutí, DNSka v háji a tak by se dalo směle pokračovat. Komplikovaná obsluha nebo nepřehlednost internetové samoobsluhy, častá nefunkčnost, nemožnost otevřít některá menu, problém s přepínáním služeb v samoobsluze. Když člověk napíše na podporu, tak po něm chtějí elaborát a milion stažených obrazovek jak někde u testů na škole, místo toho aby oblast otestovali sami. Nebo aby se připojili ke klientovi na počítač a problém s ním prohlédli společně. Nějak to zatím jde "dole vodou". Tak jestli si VF myslí, že je na cestě k nějaké konsolidaci, mohli by začít aspoň posílením zákaznické linky a proaktivním přístupem k řešeným problémům, skutečně se zákazníkům ozývat a ne na to mastit s oznámením, jak toho mají všichni moc a v neposlední řadě posílit počet anglicky hovořících operátorů.

 

Mě hrozně mrzí, že tyhle stížnosti tady píšu, ale vidím kolem sebe spíš tyhle problémy, než nějaké marketingové reklamy, jak jsou báječní a jak nám ty "džidžové internety" a bezkonkureční tarify potřebují nacpat.

  • Souhlasím 2
  • To se mi líbí 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...